Sunday, October 31, 2010

31.10

Eile käisime siis Halloweeni peol. Paljudel olid hästi lahedad kostüümid ja üldse oli rahvas lahe. Meie jäime kõrvitsavõistluses teiseks või kolmandaks , me ise ei teagi:D aga toodi välja ainult 3 finalisti, üldse oli neid kõrvitsaid seal ikka üle 10 vist, aga meie oma oli siis üks finalist. Ja võitja selgitati sellega millisele kõrvitsale kõige rohkem plaksutatakse. Kahjuks meil ei ole veel nii palju semusid kes meie poolt karjuksid, aga hea koht siiski:D Saime jälle korraliku kiituse osaliseks, no läksin mina siis wc-sse, vaatasin et keegi askeldab seal wc aga uks on irvakil, välja tuli receptioni naine Anna!:D Täis kui tinavile, aga tuli kallistas mind kohe ja siis me rääkisime. Ütlesin talle ei aitäh et sa mind viinamarju korjama panid esmaspäeval. Anna kohe vastas, et ma tean et see on ainult üheks päevaks, aga kuna sa meeldid mulle nii väga, üldse teie kolm olete nii lahedad ja ägedad jne:D Hullult kiitis meid, kallistas ja kiitis jne:D Tegelikult ta ei oleks pidanud mind üldse sinna viinamarju korjama panema, sest minust on ootelistis palju inimesi eespool, aga ma olen nii õnnelik et ma sain selle töö, vahet pole kas ainult üheks päevaks, aga viinamarju tahaks küll korjata:) No edasi viisid meie jalad meid Queensi, seal oli rahvast ikka päris palju, kordades rohkem kui eelmised korrad. No sai siis tantsitud ja veel tantsitud. Kuskil ühe paiku jõudsime sinna aga juba 3st pandi klubi kinni. Niiet kuskil poole 4st magasin juba sügavat und.
Täna ärkasime kuskil poole 10st, ja läksime mingite prantsuse naistega mereäärde- Üks naine käis viimane päev meie squashi farmis ja siis kutsus mind ka kaasa, kuna midagi pühapäeviti siin teha pole, läksime kõik 3kesi randa. Seal oli sama ilus nagu 5 nädalalt tagasi. Aga kahjuks me olime sel kuskil 6 tundi ja tüdimus tuli peale, sest need naised ei tahtnudki nagu ära minna. Lõpuks läks juba päike minema, värisesime seal ja ikka naised jahvatavad omavahel palmi all. No ei mõtlegi liigutada. Kui nad lõpuks mõtlesid hosteli poole liikuma hakata, jäime me autosse, nad pidid korra vaatama seda telkimisplatsi siin ranna kõrval, KORRA! Aga nad olid seal 45 minutit, lõpuks me juba vihast naersime kui nõme on passida mingises romus autos ranna kõrval. Samas oli naljakas, aga tahtsime hosteli, tahtsime süüa, riideid pesta jne:D Kui nad sealt ka ära tulid, siis oli vaja käia kuskil mangofarmis tööd küsimas, passisime siis seal ka mingi 15 minutit. Õnneks me naersime enamuse ajast kuna olime lihtsalt nii tüdinud:D Aga lõppkokkuvõttes oli jällegi lahe. Nüüd istusime eesti poisiga receptioni ees, Neli eestlast said jälle kokku. JA kuna ma lähen ju homme viinamarju korjama, siis küsisin prantsuse tüdruku käest et mis ma selga pean panema. Ja teate mis ta ütles et sinna oli vaja ühte töölist veel ja siis Celine ütles et võtke maria, ta on hea korjaja:D No ma ei tea, ma tänasin teda siis ja olen nüüd veel õnnelikum. Celine töötas koos minuga paprikate farmis ka aga kuna see sai läbi siis ta sai sinna töö peale. Aga eks paistab mis siis homne päev toob. Ootan põnevusega!:)

No comments:

Post a Comment