Tuesday, October 5, 2010

06.10

Täna hommikul ma tõesti mõtlesin, et lähen kellegi kõri kallale :D No ärkasin ikka kell 5, teistel oli vaba päev. Tööle täna ei saanud, aga ma olen kindel et paari päeva pärast saan ka mina oma esimese tööotsa kätte. Aga see selleks. Gerda ärkas ka vahepeal ülesse, just siis kui ma hakkasin uuesti magama sättima. rääkisime natuke veel juttu ja läksingi magama ära. No vähemalt üritasin uuesti magama jääda, aga siiski oli see võimatu. Nimelt ärkas see uus imelik poiss täpselt siis ülesse kui ma hakkasin magama jääma. No mul oleks ükskõik olnud kui ta oleks lihtsalt ülesse ärganud, aga ei, tema hakkas siiberdama toa ja ma ei tea mille vahet. Ja nagu te teate kriiksub ja krääksub see meie toa uks. Ma saaks aru kui ta käiks üks kord, või kaks korda, no kolmanda korra kannataks ka ära, aga ta käib 5 minuti jooksul 10 korda. Ja naljakas on veel see, et ta ärkab täpselt siis kui teised tööle lähevad, ärgaku siis pool tundi varem, siis saaks ka võib olla tööle. Aga mõne inimese aju vist niipalju ei võta. JA veel üks asi. kell oli pool üheksa, juba viimased tund aega käis ta ja kääksutas selle uksega, ja siis, kui kõik veel magasid, tuli ta ja pani tule põlema:D ma arvan et kõik meie toa inmesed olid vihakrampides ja siis tema hakkas kohvrit pakkima. Ma tõesti hoidsin pöialt, et ta minema läheks. Germo ärkas ka tule põlema panemise peale ülesse, mina ütlesin, et varsti lähen lihtsalt kellegi kõri kallale, germo ütles et ta varsti läheb poodi ja ostab toiduõli ja paneb ukse vahele, sest see kriuksumine ajab hulluks:D No õnneks läks mu pöidlahoidmine asja ette, sest varsti ta oma kohvritega minema läkski, me samal ajal läksime päevitama , täna oli väga kõrvetav päike. Võtsime mingi 2 tundi päikest, vaatasime filmi ja tulime Germiga mäkki. Varsti käime poes ja siis ma ei teagi. Aa, ma sain oma esimese palga ka kätte, sealt esimesest farmist, ühe päeva eest. 5 tundi ja 80 dollarit, muidu on normaalne, aga kuna töötunde on nii vähe siis ei ole palk ka suurem. Aga vähemalt midagigi:)

2 comments:

  1. malakat sellisele uksekriiksutajale! :P

    ReplyDelete
  2. :D päris hullud uksekräuksutajad seal ikka :) kujutan ette - ega mul ühikas ka siukesed koridori peal, et kui magamise aeg on siis kobivad urgudest välja jutustama ja kolistama :) ps! sain su sõnumi kätte, nii armas oli :) kalli

    ReplyDelete