Thursday, October 14, 2010

14.10

Täpselt kuu aega tagasi sain ma 19, naljakas kuidas aeg lendab! Aga mina mõtlesin, oleks ikka hea küll kodus olla, väga mugav elu. Söök tehakse valmis kui koolist või kuskilt tuled, ei pea selle pärast üldse muretsema, nõud võid kraanikaussi jätta kui kohe ei viitsi ära pesta, või peseb need keegi lahke inimene pärast sinu eest, näiteks- Emme(: Riided võid jätta lohakile, küll teinekord ära paned, kui aega leiad. Aga siin pead ikka ise enda eest hoolitsema, tuled töölt, oled läbi kui eesti kroon, ja peaaegu nälga suremas, aga pead endale ise midagi süüa tegema. Ühesõnaga ma tahan öelda, et Austraalia paneb sind mõnusalt proovile ja õpetab täielikult ise enda eluga hakkama saama. Ja kusjuures mulle meeldib. Niiet kõik teie seal kes lasete oma vanematel enda eest asjad ära teha, siis võiksite panna end ka proovile. Mugav on küll kui tehakse kõik ette ja taha ära, aga see pole selline seiklus nagu siin on. Nüüd ma alles saan aru, kui hea elu ikka kodus on. Aga siis tänasest:

Täna pidi meil siis lühem päev farmis olema. Panin kella juba hilisemaks - 05.15 äratas, pole enam selline roheline kes kell 5 ärkab. Aga läksime siis Rina farmi , tegime 2 ja pool korjamist, st tähendab et ˇ18 kasti paprikaid on vaja korjata, ja siis sorteerida. Kell pool 12 lõpetasime selle töö, ja oleks saanud hosteli minna, aga sinna farmi helistati et kas tüdrukud ei tulla chillisid korjama, pole tunni hind, vaid tüki hind. Kilo oli vist 2.5 või natuke vähem, ma ei teagi. Aga igatahes ma hoidisin pöialt et me läheksime, sest mulle istub tükitöö ikka palju paremini. Kaks tüdrukut kahtelesid ja siis mina ja üks teine tahtsime minna. Ja lõpuks mõtlesimegi et vaatame kui palju seal tunni hindeks umbes tuleb. Läksime siis kohale, ja ees ootas meid paks vanamees, küllaltki tore, ja siis pisike chillipõld, aga ühe põõsapeal on mustmiljon chillit, niiet pole see põld nii väike midagi. Anti siis meie mingid ämbrid täis, ja öeldi et ämber peaks kaaluma kuskil 5-8 kilo. Ühesõnaga siis tunniga peaks ämbri täis saama, siis oleks normaalne palk. Hakkasime korjama, no ma tundsin end küll nagu kala vees. Nagu mustikate korjamine, aga isegi parem vist. Korjasin oma ämbri täis, mõtlesin et mingi tund läkski, aga tegelikult olime korjanud kuskil tund ja 40 minutit. Ja kui ämber maksab üle 20 dollari, siis tunni hindeks tuleb 10 või vähemgi:D Ühesõnaga suht tasuta töölised olime. Aga muidugi ma sain kõigist kõige ennem oma ämbri täis, ma olin selle üle uhke, olen siiski veel vormis. Üks vingus koguaeg, üks ei tahtnud lihtsalt korjata sest ta oli ennem sellist tööd teinud ja siis üks tüdruk korjas ka ikka nagu mina. Aga ta jäi minust ikkagi maha. :D teised küsisid ka mis minu saladus on et ma nii kiiresti korjan, kahjuks ei osanud neile mingit head nõuannet anda. Aga kui teised ka enamvähem oma ämbrid täis said, siis mõtlesime et tuleks heaga siit jalga lasta. Hakkasime oma ämbreid siis selle vanamehe juurde viima, aga et temani jõuda oli meil kaks valikut: 1) peame sigadest ja kitsedest mööda minema, mina läksin ka, aga teised tüdrukud karstid ja jooksid minema, ega ma ka siis üksi ei läinud; 2) ringiga minna- maanteepealt, hakkasime jälle minema, tüdrukud tulid mu järgi, ja jälle need samad linnud hakkasid täiega ründama, minu pea ja noka vahel oli täna küll ainult paar cm, ühesõnaga ma jooksin mööda maanteed karjudes edasi, ühte kätt vehkides et linnud minema läheks, teises käes chilliämber , tüdrukud ehmatasid ka nii ära , et üks jättis oma ämbri keset teed ja jooksis ruttu tagasi bussi, teine jäi karjudes pealt vaatama:D Aga pärast bussis oli naljakas siiski:D neljas tüdruk jäi bussi ja ta ütles et mis teil juhtus, ainult mis ta kuulis oli tüdrukute kisa. Aga õnneks tuli siis vanamees meie juurde, ta kindlasti oli natuke vihane et me ainult 2 tundi korjasime, aga otsigu endale mõned teised tasutatöölised. Meil on normaalne töö olemas. Muidu mulle täiega meeldis see töö, ja valik igatahes selle paprikatele, aga kuna seal saab vähe palka, siis ma valin tunnitöö, Aga teinekord ma tean et otsida tuleks tükitööd! Jõudsime mingi 3st koju, käisin pesemas, ja ma avastasin et mu jalad ei lähegi enam puhtaks:D terve päev paljajalu seal mullase põllu peal tatsatmine teeb siiski oma töö. Aga eks ma teinepäev pean selle asja ka tõsiselt ette võtma. Vähemalt käed on nüüd korras, pole enam meetrist mullakorda kätel. Siis käisin pangas, tegin omale internetipanga, sest ennem oli sellega mingi jura, nüüd sain korda. JA lõpuks käisin receptionis ka, küsisin et ma läheks esmaspäeval uute farmi kuna see farm tahab mind, aga reception ütles, et kuna sul on juba hea farm, siis nad panid kellegi teise minu asemele. Aga ma teadsin et minule peab üks koht seal olemas olema, siis ikkagi ütlesin et mulle on seal üks koht vaba. Aga sellepeale vastati, et tegelikult ei saa nad niimoodi ühest farmist teise tõsta, et las ma olen praeguses farmis hooaja lõpuni ära, ja siis võin edasi sinna minna, kui nad mind ikkagi tahavad. Niiet ma siis ikkagi jään oma praegusesse farmi, ehk ongi nii kõige parem. Ma ei ole üldse kurb, sest ma arvan et mõlemad farmid on head, ja tegelikult seal gerda farmis vist ei tulegi töötunde nüüd nii ülemäära palju rohkem kui minu praeguses , niiet teeb ühe välja. Näiteks täna tuli Gerda ka mingi 4st koju . Aga ma siis korjan veel 3-4 nädalat parikaid:) Täitsin veel mingid lehed ära, niiet varsti peaks mulle palk ka tulema. Tore, hakkab nagu minema juba, saaks ainult jalad ka korda:D Ja nüüd tuli work list ka välja, mul on homme vaba päev! Teine päev kus ma saan kauem magada, kuskil kuu aega olen ma nüüd põhimõtteliselt iga päev kell 5 ärganud, see üks kord oli ka peale pidu kus ma sain kauem magada, aga öö arvelt läks jälle uneaeg lühemaks. Igatahes, ma nüüd lõpetan, olge musid! (:

No comments:

Post a Comment