Tuesday, October 12, 2010

11.10

Esmaspäeva hommikud on sama vastikud kui Eestiski, selline väsimus on peal, aga ikkagi tuleb ärgata kell 5. Aga ma olen väga õnnelik, eile tulime mäkist hosteli ja teate, ma olen nüüd ametlikult selle farmi töö nimekirjas! Praegu on kõik väga hästi, see farm pidi töötama kuskil 3 – 4 nädalat veel. Ühe nädala korjame paprikaid, siis saavad need otsa, siis tulevad arbuusid ja kõrvitsad. JA selle farmiga ongi siis finiiiito! Aga vähemalt on mul kindel farm praegu, ja kui hästi läheb siis võib olla saan kuidagi sinna Gerda farmi ka, sest üks tüdruk pidi ära minema. Aga see juhtub alles järgmine nädal. Eks siis paistab. Töölt tulin nagu ikka mingi 6st koju. Gerda ja Germo olid juba hostelis, nendel oli täna lühem tööpäev, Germol sellepärast et vihma sadas täna ja harvester ei saanud põllu vahele, sest nii pehme on , võib kinni jääda. Meil sadas ka farmis vihma, väike lootus isegi oli, et saame koju, aga siiski jäi järgi. Nüüd on küll hea mõelda, et üks päev jälle kirjas, aga tööjuures on selline tunne et tahaks ikka ära:D Tänane paprikate korjamise tempo oli ka päris kiire, ühe vaoga mul joppas, päris vähe paprikaid oli, aitasin siis teisi , aga järgmise vaoga sain topelt tagasi. Aga teistel oli sama seis. Üks tüdruk näiteks ütles, et ta oli mingi 6 m traktorist maas, ja viskas neid parikaid sinna lindi peale:D Kõik naersid, kaasaarvatud ta ise ka:) Aga kui tööpäev siis läbi sai, läksime Cole'si ostsin endale SHOKOLAAAADI! Mine kui hea see ikka on, olin juba vahepeal unustanud et nii hea asi ka veel olemas on. Aga see on harva nähtev asi, sest shokolaadi ei tohi palju süüa, vähemalt mina:D JA peale poodi läksime Kotkaposte Pitsasse:D (Egale Boys Pizza) tellisime endale õhtusöögi siis. Teate kui hea on nii mõelda, et siin saab tunni palga eest vabalt pizza kätte ja jääb veel ülegi, aga eestis, võib olla 3 tunni palga eest saad endale suure pizza lubada. Päris normaalne onju?! Igatahes sõime need hostelis telekat vaadates ära, ja nüüd on mul kvaliteet aeg- kuulan pikali voodis muusikat, ja Mängiks mahjongi. Aga kahjuks ma ei tea mis mul arvutil viga on, sest mängida ma enam ei saa. Niiet kvaliteetaeg jääb poolikuks. Ja muusikat ka siis kuulata ei saa, kui sa arvutis midagi muud teed, jap, tehnika hakkab alt vedama. Aga homme siis jälle tööle, nii hea on ikka mõelda et sul on töökoht, ja veel normaalne. Teate kui palju uusi inimesi ootenimekirjas on. Uhuhuuu. Millal nad küll tööle saavad, aga uut rahvast on ikka tulnud siia päris palju. Varsti hakkab ju mango hooaeg, eks nad sellepärast siia sätivadki. Meie toas on 3 uut inimest. Ma leidsin enne oma voodi kõrvalt, oma kottide juurest kilekotis banaani. Ei mäleta küll et oleksin banaani ostnud, aga samas kes see teine minu kottide juurde banaani jättis, paar päeva veel, siis oleks see paha juba. Aga igatahes nüüd see on kindlas kohas- Minu kõhus:D Kahjuks aga ma ei ole kindel et see minu oma just oli, aga noh, mis teha:D Läinud ta nüüd on. Sellise püandiga ma siis oma blogi lõpetangi. Tsutsufrei Summerbay (lugege: Summerbei ) !

1 comment:

  1. hahaaa, ahvipärdik. :D teiste banaane tuuri ajama. :D

    ReplyDelete