Thursday, October 21, 2010

22.10

Täna ma ehmatasin oma kella äratuse peale, see tundus nii vali lihtsalt, panin ruttu kinni muidu teised äkki kuulevad. Aga saate aru, ainult mina ärkasin täna üksi oma toas kell 5 ülesse. Arvate et nii on kerge?!:D Siin on 10 inimest ja keegi isegi ei lähe sinna ette ootama 5st, äkki saavad asendada kedagi. Ja üldse oli täna kuidagi vähe inimesi tööle minemas. Mina siis liikusin hiirvaikselt oma toas, et ometi mitte kedagi ülesse äratada. Kas ma seda olen teile juba rääkinud et Gerda käis receptionis rääkimas, et me ei saa oma toa ust enam lahti võtmega, ausalt, meie putitasime selle ukse taga mingi pool tundi ennem kui lahti saime. Aga siis kohe see mees tuli ja parandas selle vea ära. Nüüd on ainult see probleem et uks enam ei taha lukku minna,:D Ja üks hea asi on veel selle juures ta pani ÕLI meie uksele, niiet enam see ei kriiksu. Nüüd on meil küll luks värk siin. Aga minnes edasi oma päeva tegemistega, siis panin oma tööriided selga, mis nägid väga jubedad välja. Ma ei käi koduõues ka selliste riietega:D Aga siin on ükskõik. Ja sõitsime farmi. Korjasime oma squashid ära, täpselt samad põllud tuli uuesti läbi käia mis eile. Mina seda ei uskunud et squash ühe ööga normaalseks suuruseks kasvab. Aga eksisin, kasvabki. Vagudel olid jälle suured squashid mida sai korjata. Nädal aega võid ju sama põllu peal tatsata, aga kui kuu aega ja sama põldu teed, siis viskab vist küll kopa ette. Nagu edasi üldse asi ei areneks. Aga täna me lõpetasime mingi pool 1 squashid, ja siis läksime suuuuuurelt põllul kive korjama. Uhhdaa! Minul viskas sellest küll kopa nii ette, et Maurose farm saab minu farmide edetabelis viimastest kõige viiimase koha! Jube töö, no selline tülgastus tuli peale. Kummardad ja võtad kivi ja viskad autokasti. Õnneks tegime seda ainult poolteist tundi, kuigi tundus see aeg palju pikem. Ma koguaeg mõtlesin et saaks see ometi läbi! Ma olen sellest aru saanud, et minule meeldib kui mingi areng on asjal, aga sellel küll polnud, Korja palju kive tahes ikka sa kõiki ära ei jõua korjata. Squashi põllus sa vähemalt tead palju on veel jäänud teha, ja sa rabad selle nimel et see tehtud saaks. Aga seal ma ei teadnud ju kui palju teha on vaja. Kõige hullem on seem et me tegime mingi veerandist veerand sellest põllust, ja kõik see põld tuleb kividest puhtaks teha. JA teate kuhu kivid visati, üle aia rahvusparki:D vähemalt see mees ütles et see on rahvuspargi maa. Normaalne onju?! Täna saime 7 töötundi, mis on täitsa okidoki. Hosteli jõudes ohkas germo rõõmust et ma tulin, sest tal oligi just igavaks läinud. Gerdat ma eest ei leidnud, täna ta teeb vist ikka normaalse pikkusega tööpäeva. Aga mul on sellesuhtes hea, et nüüd ma võin võidelda selle nimel, et sinna mangofarmi saada, kuna mauroses mind küll miski kinni ei hoia. Maria ja Rina farmist nagu eriti ei tahtnudki ära tulla, aga sealt tuleks küll, kohe! Lihased vähemalt said trenni täna jälle. Tegelikult saab koguaeg ainult üks kehapool, niiet varsti olengi selline, et vasakul poolel on musklid ja paremalt pekk:D Aga siis homme vist jälle maurosesse, sama põldu rühkima, mida ma tegin täna ja mida ma tegin eile.. Mõnna(H) Ei taha isegi mitte mõelda sellele:D

1 comment:

  1. kule, mul on ainult paar sõna : MEIL SAJAB LAIA LUND! niii vastik, tahaks koos sinuga seal põllul neid kive korjata praegu hoopis! :S

    ReplyDelete