Tuesday, October 5, 2010

05.10.10

Ja, vanamehele on mu nimi selge. No täna pidi meil kõigil kolmel siis vaba päev olema. Äratuskella keegi ei pannud, aga 5.05 ärkasin ma ikkagi korra üles, niiet mingi rutiin on sisse tekkinud. Aga siis panin ka kohe uuesti magama, kuni selle hetkeni kui vanamees meie tuppa tuli ja karjus: Maria!! :D Ma ei saanud alguses midagi unesegadusest aru, lõpuks ütlesin JA. Vanamees ütles et tahad sa tööle täna minna? Ma küsisin et mis töö on, ise silmi vaevalt lahti hoides, pidi sama töö olema mis eile. Muidugi ma tahan! Kähku riidesse, Gerda küsis on mul abi vaja, aga kuna neil pidi täna vaba päev olema, siis ma alguses ütlesin et ei ole vaja, maga edasi, aga kui ma kella vaatasin, ka 10 minutit on aega riidesse panemiseks ja söögi tegemiseks, siis ma võtsin abi vastu:D gerda läks siis kohe mulle lõunasööki tegema, mina panin riidesse. Ajasin kõik mustad tööriided ruttu selga ja hakkasin köögipoole minema, ja vanamees tuli mulle vastu, et Vabandust aga haige sai umbes nagu terveks! No tõesti, kõik uni juba läinud, Gerda üles aetud ja tuhkagi, linnukese panin ikkagi kirja, siis teised ka näevad et ma olen 2 nädalat järjest kell 5 ärganud! No läksin siis Gerda juurde et ära rabele, ma ei saanud ikkagi tööle:D Gerda oli juba röstsaiad valmis teinud, ja vastas et, noh sööme siis vähemalt hommikust:D Sõime röstsaiu kell 6 hommikul, ja nägime poolt arbuusi tasuta toidu laual, võtsime selle ka siis enda valdusesse ja läksime õue arbuusi sööma. Väga hea oli, teised läksid tööle ja meie sõime. Naljakas on see, et kui sa otsustad mitte täna kell 5 ärgata, tullakse aetakse sind ikka ülesse:D Aga nii äge oli see, ma arvasin ka et vanamees võib mind ülesse äratama tulla kui mingi töö on. Pool 7 kobisime tagasi magama. Gerdal enam und ei tulnudki, ja ta läks telekat vaatama, mina sain vahelduva eduga magatud, kuni see uus poiss uksega kääksutama kukkus(meie uks kriuksub, kui seda kinni või lahti teha). No ärkasime siis üles. Tänane plaan oli- shoppata, päevitada, ujuda ja siis edasi vaadata. Nii me tegimegi. Kõigepealt vaatasime kas Gerdal ja Germol on palk üle tulnud, esimesel nendest oli aga teisel pole. Mingi jama on sellega, aga vähemalt Gerdal on üle tulnud. Siis ostsime endale jälle 10 jäätist seekord 3 peale, mina kohe ütlesin et rohkem kui 3 pole ma suuteline kahjuks sööma, Gerda ütles et tema võib 4 küll süüa, siis jagub täpselt. No esimene jäätis oli nagu miki, teine läks ka, ja kolmandaga oli natuke raskusi, aga ära sõin. Gerda kahetses ka et ta 4 jäätist võttis. Pärast oli tal päris kaua süda paha:D Aga järgmise korrani, me kunagi ei õpi ülesöömisest vist:D Poest ostsime veel Gerdaga neid jogurteid, mida me ikka oleme ostnud. JA siis läksime Gerdaga poodidesse. Väikese linna kohta on siin niiiii palju poode. Võib Tallinnaga võrrelda, ja kauba poolest ületab Tallinna kindlasti, valikut on palju rohkem. Igatahes käisime ringi, riided on siin küll normaalse hinnaga, aga sellegi poolest ei luba me endale veel midagi:D Paneme lihtsalt pilgu peale, kus miski on. Gerda proovis igasuguseid kübaraid, väga lahe oli:D No ja tagasi tulles mõtlesime et sööme siis oma arbuusi lõpuni, aga mida pole on arbuus külmkapist ja minu lõhekonserv mis ma eile olin endale ostnud. MA panin need meie rohelise koti taha, sest meie kotti need enam ei mahtunud, aga siin on ju see reegel et kõik asjad peavad olema koti sees. No olime kindalad et need on ära võetud või ära visatud. Väga kahju oli mu konservist! Raudselt vedeleb kuskil prügikastis. Siis mõtlesime et sööme jogurtid ära, aga need ju ka kotti ei mahtunud. Tõin juba lusikad toast ja Gerda küsis kus jogurtid on. No jo need seal samas ole, kus mu konserv ja arbuus! 2 kilo jogurtit võeti ka ära! Kahju on isegi praegu nende asjade peale mõelda. Aga eks me siis teinekord ole targemad. Kõik tuleb kotti panna!! Siis läksime päevitama ja ujuma ja päevitama. Vahepeal käisin receptionis ka küsimas et mis värk siis sellega ikkagi on, et ma olen juba 2 nädalat siin olnud ja inimesi tuleb aina juurde ja ma olen ikka alt kolmas. Ja eilsest farmist niipalju, et mulle see väga meeldis ja et kas oleks võimalik sinna minna. Naine oli väga tore ja ütles et, farmer oli neile helistanud ja öelnud, et kui keegi nende farmist ära läheb siis nad võtaksid minu küll sinna tööle ja et ta teab et ma olen iga hommik kell 5 ärganud. No ja ma ütlesin et üks tüdruk pidi pooleteist nädala pärast ära minema, et ma oleks nõus ootama, aga ta ei teadnud sellest midagi, ja ütles et arvatavasti ma saan sinna Squashe korjama minna, sest seal on 4 tüdrukut vaja. Aga ma tahaks ju ikkagi sinna teise, mõtlesin et teen siis nii et olen poolteist nädalat squashis ja siis äkki saab üle minna teise farmi, aga tädi ütles et see pole võimalik. No nii kahju! Ühesõnaga ma saan nüüd peale seda pikka ootamist kõige halvema farmi. Muidu ta on normaalne, kui see farmer seal oleks toredam ja tööpäevad oleks pikemad. Kui see teid lohutab siis ma peaks varsti töö saama. Mul on suht ükskõikne tunne, sest tahaks ikkagi sinna teise. Aga naine nii kindlalt ütles et ei saa, aga ma üritan siiski, kuna farmer ju ise ütles et ta võtaks mind sinna tööle, see on vähemalt positiivne. Täna siis rohkem polegi teinud, vaatsime filme ja nüüd lähme mäkki blogisid üles panema.

No comments:

Post a Comment