Tuesday, October 19, 2010

18.10

Täna oli siis jälle tööpäev, kuna 3 päeva ma nüüd puhkasin, siis tahtsin ikka täiega tööle juba minna.
Üks tüdruk meie tiimist oli haigeks jäänud, niiet võeti ootelistist keegi suvaline, nagu mindki alguses võeti . Hea tunne oli, et keegi uus tuleb meie farmi, tundsin end juba vana kalana, kuigi olen ainult nädal seal töötanud:D Aga üldse me oleme hostelis juba vanad tegijad, niipalju uusi on peale tulnud, ja me oleme juba siin kuu aega olnud. Pole õnneks enam rohelised. Aga farmi jõudes, oli meie angaari põrand vaklasi täis:D vaglad kodisid mööda põrandat, ma ei saanudki aru kas valguse või meie poole. Igatahes litsusime neid jalaga sodiks, aga neid oli ikka liiga palju. Kuna nädalavahetusel keegi seal ei käinud, ja prügikast oli välja viimata, siis sellest nad arvatavasti tulidki. Üks tüdruk oli päris ehmunud, haaras kohe putukamürgi, ja hakkas sellega vaklu laskma, aga nad ei surnud kahjuks selle peale ära. Lõpuks see farmer pühkis nad kokku ja viskas õue:D Aga suht rõve hommikuüllatus. Küpsised laualt ei läinud üldse enam nii libedalt alla:D Täna oli meil paprikatel second pick, ehk siis teine korjamine, kuna me juba esimese tuuri oleme põldudele peale teinud, siis tehakse alati teine veel. see tähendab seda et kõik tuleb ära korjata, aga paprikaid polnud üldse palju. Põhimõtteliselt lihtsalt kummardasid seal põllupeal ja käisid põllu läbi. Kui me esimese korjamisega korjasime 45 minutiga või kiireminigi 7 kasti paprikaid täis, siis täna tegime kuskil 3 tunniga 7 kasti. Seljale oli see päris koormav, sest sa pead ikkagi kummargil olema, ja selle ühe paprika pärast kummardama. Jõudsime teha täna ainult 3 korjamist ja siis pakkisime. Aeg läks nii kiiresti, et varsti oligi koju sõit. Aga täna ma nägin esimest korda ka sellist saamatumat tüdrukut. See kes haiget asendas, prantslane, ta oli küll 3 korda suurem kui mina, aga ikkagi oleks võinud end rohkem liigutada, seda enam kui ta minule kurdab et ta vajab hullult tööd, ja tahab väga töötada ja raha on otsas jne jne. Mis ta arvab et ma käin farmis niisama ajaviiteks?!:D Aga muidu küll nii ei ole et eestlased ja hiinlased on siin tegijad. Ikka teised on ka, ma ütlen, ma pole veel ühtegi sellist saamatut näinud, kõik ikka annavad endast 100% ja rohkemgi, eriti veel alguses, niiet mina vaatan sakslaste ja iirlaste kõrval et ma maha ei jääks. Aga see prantslane siis, alguses tuli põldu, farmeri poeg tuli ka teda aitama nagu minu juurdegi esimene päev tuldi. Tegelikult on ju see poeg ainult aitamiseks, ikka pead ise niipalju paprikaid ära korjama vao pealt kui saad. Aga tema lihtsalt seisis kui see farmeri poeg püsti tõusis, mõtles vist et tema ka siis pea korjama kui mees ei korja. Siis jäi tal päris palju paprikaid maha, vahepeal sidus ta üldse endal kingapaelu põllupeal, siis me teise iirlasega korjasime tema vao pealt ka, kuna muidu ta lihtsalt poleks jõudnud. See oli muidugi siis kui farmeri poeg ära läks. Ma saan aru et ta oli paksuke ja tal oli kindlasti raske, ja selg oli ka haige , aga ikkagi, oleks võinud end natukenegi kiiremini liigutada. Mina küll esimene kord korjasin nii kiiresti et see farmeri poeg ei saaks ühtegi paprikat minu vao pealt korjata. JA mina olin veel esimese korjamisega põllul, teise korjamisega oli tõesti üks paprikas põõsa peal. Aga noh, mis teha, selliseid peab ka olema. Muidu oli kerge päev, aga teate mis ma teada sain. Paprikaid saame korjata veel ainult homme ka, ja siis on läbi! Veel on ainult kõrvitsad ja need pole kahjuks valmis. Niiet nende korjamisega peab ootama. Ja nad kindlasti ei hoia 3 kõrvita põllu jaoks 10 tüdrukut. See esiteks poleks tüdrukute suhtes aus, kui saad ainult 3 päeva nädalas korjata, ja nii ainult nädal. Tegelikult farm ise ütles ka seda, et nad ei hoia nii palju. Niiet ma tegin vist ikka vale otsuse et gerda farmiga edasi ei hakanud jurama. Aga tegelikult ma ei saanud ka eriti, ma oleks siis hosteliga võinud väga tülli minna, koguaeg vahetan farme. JA alguses nad üldse ütlesid ju et nende farm kestab veel 2-3 nädalalt, mitte 2 päeva veel. Niiet ma hakkan varsti jälle farmi vahetama. Kahju on sellest farmist, sain just tüdrukutega hästi läbi, aga vähemalt sain uusi tutvusi:) JA tegelikult mis siin ikka põdeda, tegin valesti siis tegin, enam ei saa midagi teha. Igatahes uus kogemus on olemas ja nüüd lähen homme receptionisse rääkima, et kuhu farmi ma edasi saaks. Aa chillide korjamise eest saime ka rahad kätte:D Ühe ämbri eest siis oli mul 16,25 dollarit, tegin siis tööd tund ja 45 minutit .:D Suht nadi ikka, aga ma sain teistest ikkagi kõige rohkem!;) Üks tüdruk näiteks korjas ühes rohkem aga sai vähem raha, mis on nagu natuke naljakas. Aga ta ei viitsinud rääkima ka minna, mingi 1 dollari eest ei viitsi paukuma hakata. Aga ühesõnaga pole see asi seal päris õige. Õhtuks tegime endale riisi ja mingeid kanakotlete, päris hea oli , ja nüüd hakkab juba kell 9sa saama, ja varsti tuleb pea padjale panna ja unematit ootama minna. Aa seoses maga minekuga, eile vahetasime siis oma linad ära:d kuu aega olid samad linad:D Päris rõve või mis, aga me lihtsalt ei jõudnud receptioni või tuli midagi alati vahele. Aga igatahes ajasin siis oma mustad linad kokku ja viisime receptioni ühte mustapesukorvi, ja õhtul maga minnes vaatan, kus mu öööriided on:D No mitte kuskil pole, siis taipasin, raudselt viisin koos linadega sinna korvi. JA muidugi oli õue rahvast täis, kuidas ma siis lähen sinna mustadesse linadesse sobrama:D Õnneks jätsin ennem omale padjapüüri tuppa, ja siis tegingi nagu asja et viin püüri kasti, Gerda tuli minuga ka õnneks kaasa. Siis sobrasime seal natuke, ja ööriided tulidki välja:D Sai jälle naerda. Aga olekski hea olnud, mu ööriided oleks tasuta puhtaks pestud , peaks teinekord meelega nii tegema:D Lõpetan nüüüd ruttu ära, ja panen kella 5.20 äratama, niiet teie kes te ärkate kell 7 hommikul ärge vinguge et vara:D Mõelge minu peale , siis on parem tunne!

No comments:

Post a Comment