Monday, October 4, 2010

04.10.10

Minu nimi on vähemalt vanamehele selge nagu seebivesi:D Hommikul sõime oma toidu ära, ja siis ma vaatasin et kell on veel nii vähe ja läksin vetsu. Juba kuulen kuidas vanamees läks meie tuppa ja karjus nii et mina vetsust teda selgelt kuulsin: Mariaaa!! Ruttu vetsust välja ja kiirel sammul köögi poole, ja kui vanamees mind nägi, ütles nagu tavaliselt: You Got the Job! Juhuuu, ja teate, see oli jälle erinev farm. Mul ongi praegu niimoodi läinud et kõik tööd mis ma olen saanud, on erinevates farmides, ja ma olen õnnelik, saan kõik ära proovida:D No ega siis midagi, 2 minutit oli aega, panin kiiresti riided selga ja bussi! SÕitsime tööpostile mingi pool tundi, aga hea on see et see buss sõidu eest raha ei võta, nagu Gerdal ja Germol on. Kui kohale jõudsime, pidime pool tundi veel ootama töö algust. Olime kuskil nagu angaari moodi asjas ja istusime laua taga. Kuna tööst ma midagi veel ei teadnud, aga angaaris paistis mingi sorteerimisaparaat ja pappkarbid, Siis ma mõtlesingi et äkki nüüd saingi pakkimise peale. Aga esimene töö oli paprikate korjamine hoopis. Kohe mis ma tähele panin oli see lint, kuhu peale me neid paprikaid panime, oli nagu varjuall, niiet päike ei kõrvetanud sind. Teine asi oli see , et raadio oli põhjas, ja ma kuulsin laule! Kohe kaks väga head asja. No mingi poolteist tundi korjasime neid, selg oli küll natuke lõpus valus, aga teistel tundus see nagu valusam, sest üks tuli sealt harvesteri tagant välja nagu 100 aastane. Kui paprikad olid korjatud, istusime harvesteri peale ja läksime uuesti angaari. Nüüd sorteerisime neid paprikaid pappkastidesse. Mina korjasin kõik keskmised ära ja lõpuks kui kast täis oli, tuli see ära kaaluda, ja siis oli kast valmis. ˇ8 kilosed kastid tulid. Seda tegime võib olla mingi 45 minutit, ja siis, te ei arva elusees ära mis siis tuli:D TEEPAUS! No tõesti, farmis ja teepaus. Igatahes sai võtta kohvi või teed, kumbagi mina muidugi ei võtnud, 30 kraadise kuumusega teed jooma?! Ei äitäh. Igatahes teised jõud teed piimaga, ja kõik toimus laua ääres, koos pererahvaga, mis oli 3 hea asi. Laual olid veel küpsised ja keeks. No siis sõime võib olla mingi pool tundi, rääkisime juttu ja läksime edasi arbuuse korjama. Mõtlesin et see teeb seljale kohe nagu naksti ära, aga ei. Olen tugevam kui ma arvasin!:D No korjasime neid ka mingi poolteisttundi võib olla, ja siis tuli lõunapaus. Tund aega! Saate aru:D Ühe poole sellest me sõime ja teise poole lihtsalt tukkusime. Nii edasi läksime uuesti paprikaid korjama. Kuskil poolteisttundi jälle, ja edasi sorteerima, sorteerimise ajal tuli raadiost Enrique Iglesiase laul - I like it, no kas et teinud tuju heaks:D Kohe tuli hiiumaa peod meelde, Aveli sa peaks teadma;), aga siis arbuuse korjama, vahepeal oli mingi küpsisepaus jälle, kus saime veel mahlapulkasid limpsida:D No tõeline luksus. Põhimõtteliselt neljas hea asi oli see et koguaeg töö vaheldus, ei olnud üksluine. Ja siis lõpuks me korjasime veel paprikaid ja viimane töö oli need kõik ära sorteerida. Kuskile kolmveerand 5 lõpetasime selle töö ja siis pühkisime põranda ära ja läkisme laua taha oma autot ootama. Perenaine tõo meile kõigile cocat, niiet uuesti said neid küpsiseid süüa, kes tahtis võttis õlut jne. Viies hea asi oli see et pererahvas oli niiiii sõbralik ja nad ise olid koguaeg asja sees. Naine sorteeris, mees oli harvesteri peal kui me paprikaid korjasime ja poeg oli teise harvesteri peal kui me arbuuse juurisime. Mees etgi koguaeg nalja ja naine oli hästi hoolitsev. Küsisid kas see on mul esimene töö, ma ütlesin et ei, kolmas, aga see farm siin on neist kõigist kõige parem. No tõesti, ma kuulsin veel et 18 dollarit pidi tund olema, kuigi see pole kindel ja vähemalt pikad tööpäevad on ja töö on mõnus! Koguaeg on muusika, mis teeb kohe asja nauditavaks. Aga tüdrukud rääkisid, et üks pidi järgmine nädal sealt ära minema, et võib olla sa siis saad. MA tõesti loodan, ma oleks valmis kasvõi ühe nädala selle töö nimel ootama, niiet homme ma vist lähengi receptionisse rääkima, et ma olen juba 2 nädalat tööd ootand ja pole ikka veel saanud, ja et ma kuulsin et üks tüdruk läheb selat farmist ära, et kas on võimalik sinna tööle saada. Kuigi praegu oleks hea ükskõik mis töö, aga see oleks parim! Siis ma üldse ei põeks, et ma nii kaua olen ilma tööta istunud. Aga noh, lootus on lollidele, tuleb mis tuleb, Igatahes mingi kuuest olime kodus. Käisin pesemas, küüned on mõnusalt mullased. Nagu tõeline maanaine:D Ega see mustus siis maha ka ei tule ju, aga see on savi. Ma olen lihtsalt praegu nii sillas sellest farmist. Aga nüüd ma ei etagi, võib olla võtan homme endale siis päeva vabaks, sest tahan receptionisse rääkime minna, aga eks paistab. Kui mu nimi vanamehel juba nii selge on, siis ma üldse ei imesta kui ta hommikul mind ülesse äratama tuleb, kui mingi töö on. Aga siis Homseni!

1 comment:

  1. päris hea kule, seal töötaks isegi, aga mu selg vist ei peaks vastu. :P

    ReplyDelete