Saturday, October 9, 2010

09.10-10.10

Eile ei viitsinud ma mäkis käia, tulin töölt kuskil 6 paiku. Tööl oli suht raske, aga mitte midagi võimatut. Ma olin nüüd selles „Rina farmis“, enne lõunat korjasime vist 5 korda paprikaid, tavaliselt teeme 3, ja pealelõunat tegime samapalju. Tavaliselt teeme vist 6 korjamist ja siis pakime teise poole ajast, aga seal saime pakkida ainult mingi 20 minutit peale korjamist. Aga jällegi see pere meeldis mulle vist natuke rohkem, sest nad ei suhelnud töölistega nagu nii lähedaselt kui „maria farmis“ kus see peremees koguaeg tegi nalja ja rääkis meiega, aga nendest on päris raske aru saada, sest nad räägivad nii vaikselt ja suht teise aksendiga mida meie oleme harjunud kuulama. Ja siis on nii väsitav neid nalju kuulata, kui tahad aru saada, aga ei saa:D Kuigi mõlemad farmid on väga head! Huvitav oli see ei need kaks farmi on suht identsed selle maja poolest ka kus me pakima. Kõik köögiosa, pakkimise osa on suhteliselt samad. Nii, mis siis veel. Saime ise võtta kohvi ja lauale töödi veel õhtu poole shokolaadi tordid värgid särgid:D Viimasest korjamisest oli selg küll natuke läbi, aga põhimõtteliselt me terve päev olimegi kummargil, appi tuli meiel veel sealt farmist üks noor naine, see läks traktori peale, traktori pealt see mees tuli meiel viimase vaoga appi ja üks jaapani tüdruk tuli siis mulle appi, sest meid oli üks üle. Siis ei käinud õnneks käed nii kiirest nagu õmblusmasinal. Aga ma ei tea kas see on võimalik või on mul kõrvetised, Igatahes kui ma seal viimase vao ajal korjasin, siis kurk täiega kõrvetas, väga vastik oli olla. See ka kindlasti tegi et oled koguaeg peaalaspidi, aga ma ei tea. Igatahes nüüd ma proovin vähem puuvilju süüa, kuigi eriti me neid ei söögi ja soolaseid asju proovin ka vältida. Eks paistab. Aga kui töölt ära tulime siis küsisid tüdrukud mu käest, et täna välja ka lähed , ma ei oskand midagi kosta, küsisin palju „Queensi ööklubi“ sissepääs on, öeldi et tasuta! No koju tulin, siis Gerda oli juba 2st kodus, tal pidi ka homme vaba päev olema, Germol ka ja minul ka. Niiet kõik mõtlesid et võiksime midagi küll teha. Sirgendasin siis tuka ära, teate, ma ütlen kõigile, ärge endale tukka ette lõigake! Hakkasin mina siis sirgendama, mida rohkem sa sirgendad, seda rohkem sassi tukk läheb. Aga õnneks sain sellega ühelepoole. Mu lakipurk on ka selline, et kui ma tuka sirgeks sain, ja siis lakki tahtsin peale lasta, tuli sealt pudelist lakki nagu püssitorust. Niiet kui ma lasin siis oli mul tukk kahte lehte laiali, sellise survega:D Igatahes läksime siis mingi 9 paiku receptionisse tellisime endale ühe joogi. Siia hosteli tuli ikka täiesti savilt tänava pealt ka rahvast, sest pooli polnud me näinud. Aga kui siin receptioni luugid kinni tõmmati, läksime Queensi. Ütleme nii et rohkem rahvast oli seal küll kui Carribas:D Ja teate kui paljud mehed tantsisid, rohkem oli mehi tantsuplatsil kui naisi. Tahate ma kirjeldan siis teile ühte, ma arvan et austraalia meest, no tal oli kauboi kübar peas, selline kauboi särk seljas, jõhkrad saapad jalas, teksapüksid. Alguses tundub ju kõik normaalne, aga kui ta selja keeras siis oli teksa pükstesse tagumiku peale augud lõigatud. :D Ei ole väga normaalne. Sealt tulime kuskil 2 paiku ära ja magama. Täna on siis vaba päev, kõik poed on kinni ja ma ei teagi mis me tegema hakkame, sest pilves on ka, päevitada eriti vist ei saa. Aga eks paistab!

Käisime Ayr'i surnuaias, täiesti lõpp kui kole ikka üks surnuaed olla saab. Seal oli nagu kolme liiki matmisviise- riiulisse, majja või sellisesse tsement kasti ja kolmas sarnaneb kõigerohkem meie matsmisviisiga. Kui sealt ära tulime, hakkasin mingid linnud meid ründama. Täpselt nagu seal õudukas „ Linnud“. Igatahes jooksime kiiresti sealt ära, sest nad tõsiselt ründasid, karjusid ja lendasid me pea kohalt üle. Homme siis jälle tööle!:) Loodan vähemalt.

No comments:

Post a Comment