Monday, October 25, 2010

27.10

Eile õhtul olin toas, arvutis, ja siis ühekorraga gerda tuleb, et tule välja teeme eesti laua või midagi. Üks uus eestlane tahab meid näha. Ja samal hetkel oligi mingi poiss minu voodi juures ja kutsus välja :D No tõusin siis püsti, panin arvuti käest, tuli välja et tegu on tallinna poisiga, nimesid kahjuks ei nimeta :D Andis kohe tervitusnapsu: JägerPull'i, mis koosneb jäägermeistrist ja Red Pullist, ja oli päris hea. Kahjuks liiga kallis et ise sellist asja osta:D Läksime siis receptioni ette, tellis meile gerdaga veinid germole õlut ja siis hakkasime jahvatama:D Ööbib ta teises hostelis, mis on lähedal meie omale. Kuna ta korjab arbuuse kuskil põllupeal, ja kuna mul oli arbuusi isu, siis ütlesin talle et too meile ka siis üks arbuus:D Ta oli kohe nõus, loota ju võib. Nii me siin siis ootamegi oma arbuusi. Veel kutsus ta meid itaalia õhtule, ta pidi oskama pastat ja selliseid asju väga hästi teha. Niiet kui tal see ka veel meeles oleks, siis me võiks teinekord täitsa minna sinna sööma. Jõin oma veini ära ja siis kadusin vaikselt oma tuppa magama, sest olin ikka tööpäevast nii väsinu, JÄLLE! Gerda ja Germo jäid veel sinna ja mina igatahes juba siis magasin, kui nemad tulid.

Ma olen eilsest Schumacheriga (kuidas seda õigesti kirjutada, ma ei tea:D) ühes tiimis. Jap, ühe uue tüdruku perekonna nimi on just selline. Läksime täna siis jälle tööle, kuna meil vabu päevi nädalas küll vist ei ole. Ainult siis saad, kui ise küsid endale vaba päeva. Aga mina veel küll ei hakka üle laskma:D Kusjuures tänane päev läks kiiremini ja lihtsamini kui eelmised. Võib olla sellepärast, et ma hakkan ära selles farmis harjuma. Lihased saavad ka tugevamaks ja inimestega suhtled rohkem. Peale squashi korjasime jälle kive ja oksi, mis oli sama tülgastav kui eelmised korrad aga siiski läks kiiremini. Teate kui soe tänane päev oli, jube lihtsalt. Eriti seal kividekorjamise ajal, sest see on kuskil mäejalamil , see põld ja muld on tume ja niimoodi kõrvetab nagu me oleks pekitükid kuskil pannipeal. Igi lausa voolas, minu kaabu oli kaltsmärg kui see läbi sai:D Õnneks täna lõpetasime kivide ja oskte korjamise sellelt põllult, nüüd vist tuleb sealt samast plastmassi korjama hakata, mingeid voolikuid ja kile juppe. Aga see , ma loodan vähemalt, ei ole nii hull kui kivid ja oksad. Homme näeme seda siis! Aga põllupeal, peaaegu samas kohas, oli jälle madu. MA olen suht kindel et see sama. Äkki ta elabki seal?! Aga see mees teda ära ka ei tapa, nüüd mõtlema hakates on ikka päris julm. Uued tüdrukud olid ikka nii surnumatjate nägudega, ja mul on nendest nii kahju. Üks oli täitsa ära minemise äärepeal, ja tuli eile koju nutt kurgus. Seljad on neil haiged, täna veel eriti, ma arvan etiga kummardamine oli nagu piin. Kahju tõesti, sest mul oli täna täitsa okei. Töö oli raske nagu ikka, tülgastav ja masendav ja väsitav jne, aga ikkagi kuidagi nagu tsipake parem. Mis sisi veel, käisime poes , nägime seda eestlast ka, aga ta vist kahjuks meid ei tundnud. Võib olla ei mäleta :D Huvitav küll miks?!

2 comments:

  1. oled ikka tugev hiiu naene külll! :) olen täitsa uhke! (K)

    ReplyDelete
  2. täitsa kujutan teid ette kui tagasi tulete..kulturistid valmis..

    ReplyDelete