Monday, October 25, 2010

26.10

Te ei kujuta ette kui palav täna oli. Ma arvan et üle 35 oli päeval küll, ise oled pikkade mustade pükstega, ja pikkade varukatega pluusiga. Sure ära kui palav:D Aga eilsest. Germol lõppes ju eile kõrvitsate farm ära, ja lootis et nüüd on kõrvitsatega siis ühelpool, aga töölistis oli ta pandud uude farmi ja kõrvitsakorjajaks jälle:D TEgelikult vedas et nii kohe jälle tööle sai! Minul oli raske päev nagu ikka, mõtlen koguaeg et saaks siit farmist ometi kuidagi minema, aga kui sa ise ära tuled siis lähed ootelisti lõppu niiet mina küll vabatahtlikult veel ära ei tule. Tahaks juba mangosid korjata. Uued tüdrukud pidid pühapäeval jalga laskma:D Nii paljuks siis neid seal farmis oligi, lähevad reisima vist kuskile. Kopp on sellest farmist ees. Ja plastikuga ta ei teinudki eile nalja, korjasime põllu pealt kilesid nii mis laksub. AGa õnneks see ei olnud üldse nii raske kui kivide ja okste korjamine. Sain palga ka täna kätte. Alguses jäi mul karp lahti kui vähe sellise retsi töö eest, aga nüüd hostelist vaatasin et vist on ainult 4 päeva eest, mitte 6. ma vähemalt loodan. Raha on ainuke asi mis mind veel motiveerib selles farmis. Aga see mees ajas mind täna lihtsalt nii närvi. Korjsime seal oma squashe, lõpetasime ühe põllu ära, ja siis kutsus ta meid kõiki enda juurde, käes oli tal terve hunnik erinevaid squashe. Ütles meile, et see siis on kõik täielik SITT, (nii ütleski) kui te veel neid korjate siis ma vallandan teid kõiki. Ja neid ämbreid ei kanna endam oma perse peal, vaid panete maha ja kahe käega tõstate põõsa ülesse ja nopite squashid ära. (täpselt nii ütles:)) Ja palju raskem on ämbrit oma kõrval tassida, saad kaks sammu astuda siis pead jälle ämbrit tõstma jne.. Aga tegin nii mingi kaks vagu ära, siis mõtlesin et minul täitsa savi, mina kannan seda oma selja peal, sest teistmoodi oli lihtsalt nii võimatu. Ei teinud ta midagi, jõi oma cocat ja kuulas 100 aastat vanat muusikat oma autos. Lõpuks tassisime kõik jälle ämbreid selja peal. MA iga ppäevaga ikka vihkan seda meest aina rohkem:D Hullult vana ja kole krõhva mees on, aga ajab noortele tüdrukutele külge, vastik. Näiteks küsisin: KAs ma saaks ühe ämbri veel?, ta vastas: Sa saad kõike mida sa tahad! No Halllloooooo!:D Aga ma kannatan ta nõmeda iba ära, sest see on ainult ajutine. JA tulevikus ma tean et squashi korjajaks mina saada ei taha:D Üks amet on maha kriipsutatud!;)

No comments:

Post a Comment