Thursday, October 14, 2010

13.10

Täna polegi eriti midagi huvitavat kirjutada. Kõik hakkab nüüd nagu korduma, kui enne oli uus ja huvitav, siis nüüd muutub siine elu vaikselt rutiiniks. Ärkame kell 5, no te ei kujuta ette kui raske see on:D Aga õnneks äratavad enne minu kella veel 10 erinevat äratuskella, sest teised ka ärkavad, ainult Gerda saab meie toas magada, teised ajavad oma kargud ikka 5 ülesse. Niiet kui minu kell äratab, olen ma ärganud juba, raskelt, aga siiski ärganud. JA siis lähmegi sööma ja ootama oma tööle minekut. Täna tuli üks uus tüdruk ka meie farmi, teisse grupi siiski, mitte meiega. Aga ta tuli sealt Squashi korjamast ära, jap see sama farm kus ma esimene kord töötasin. Ta kindlasti ka vaatas kui hea üks farm olla võib, nagu mina esimene kord tegin. Aga kui ärkasime, siis jälle vihma sadas. Terve tee kuni meie farmini sadas. Aga kui farmi jõudsime siis oli täiesti ilus ilm, kuigi ma tahan väga töötada, tekib siiski mingi hea tunne kui mõtled et äkki täna saame vabaks. Äkki hakkab vihma sadama. See on nagu kooliga, oled väga õnnelik kui tead et kontroll töö lükatakse edasi, kuigi samas tead ka seda, et kunagi tuleb see ikka. Aga igatahes korjasime siis täna paprikaid. Täpselt kui saime traktori peal kastid täis, ja läksime neid pakkima sinna nn halli, siis hakkas vihma sadama. Ja kui me põllu peale läksime, jäi vihm imekombel järgi. Ümberringi olid sinised vihma pilved aga meie kohal oli ilus ilm:D Vot see on Austraalia! Nende paprikate pakkimisega tuleb mul alati uni peale, igavamat aga samas kergemat tööd annab lihtsalt otsida. Ühe raksu paprikaid saime siiski väheses vihmas ka korjata, mõtlesime et jess, nüüd saame minema, aga ei, siiski pidime vihmas edasi korjama, selline seenekas tuli taevast, aga kuna meil oli täna päris normaalne tuul ka, siis hakkas külm. Loodan et mingit grippi ei saa sellepärast, olime ju kõik lühikeste riietega ka, ja märjad kui kassipojad tulime sealt traktori tagant välja, seljad kõigil kõveras:D Tund enne töö lõppu korjasime arbuuse ka. See perepoeg läks üksi neid ülesse kastidesse panema, sama mida ma eile tegin, ja olin täna põllu peal, korjasin arbuuse lindile, mis on minuarust lihtsam. Teate mis ma täna ka vaatsin, Austraalia konnadel pole küll kõik korras vist. Kui eesti omad hüppavad hirmust minema, siis austraalia omad on kohapeal ja vaatavad sind oma lollide silmadega. See jaapani tüdruk Aki võttis arbuusi põllu pealt, ja selle all oli suur konn, ma ei kujuta ette kuidas ta sinna ära mahtus, aga igatahes seal ta täies kehastuses oli, ja üldsegi mitte lame. Aga ega ta minema ei läinud, võtsime arbuusi ära ja sinna ta meist jäi. Loll on ikka loll. Aga osad konnad on vist mürgised ka, mina neid igatahes puutuma ei hakka, sellised rõvedad kärnas konnad on, pruuni värvi ja vastikud. Põld kubiseb kahjuks nendest. Mis siis veel, lõpetasime töö 16.51 , siis saime jälle kas cocat või õlut, mina võtsin muidugi esimese, kahju et ma õlut ei joo, muidu võiks ju neid koguda ja siis nädalalõpus ära juua:D Ja tasuta pidu oleksi käes:D:D Aga kahju et selline solk mulle sisse ei lähe, peab cocaga leppima. Neid on mul ka juba 2 purki, vedelevad siin mu voodi kõrval. Hea on vaadata et mul mingigi kaasavara on kogutud:D Hosteli jõudes avastasin et keegi on minu kappi kolinud (kapp on minu ülemine nari, kus ma hoian oma riideid ja värke. Teised hoiavad neid maas, aga kuna siin oli vähe inimesi panin mina mugavalt need oma nari voodi peale) Igatahes viskasin oma riided ruttu oma voodi peale, ja läksin pessu. Pesust tagasi tulles vaatas mingi pikk väikeste silmadega poiss mulle vastu. Et tema on Thomas, Rootsist , et pole eriti kaugel minu kodumaast. Ma küll ei teadnud kust ta võtab et ma ka kuskil seal elan, aga oletasin et äkki germo juba jõudis rääkida, aga pärast tuli välja et germo ei öelnud midagi, ja germole ütles ka kohe et eestist. Ei tea kas me aksent reedab siis nii hästi:D Aga ta ei ole ainuke kes täna siia kolis Nüüd on vist kõik voodid täis, või tegelt üks vaba veel on. Et siis tänasega on mul 11 elukaaslast , ma ei oska öelda kas 2 või 3 tüdrukut ja 8 või siis 9 poissi. Kusjuures üks on mustanahaline poiss ka, Germo ütles et ta ei tunne end enam nii mugavalt, kuigi tal pole mustanahaliste vastu midagi. Aga eks peab leppima, Kõik uued paistsid toredad. Aga Gerda helistas ka ennem, et see nende farm oli täna hosteli helistanud ja hostel oli öelnud et ma ei taha oma farmis ära tulla, kuigi nad pole minuga üldse rääkinud sellest kas ma tahan või mitte. Igatahes nüüd võeti sinna gerda farmi veel see eesti naine, niiet kui ma ka sinna saan siis on seal farmis 3 eestlast:D Aga sellega tuleb ma arvan ilge jamamine, et ma sinna tööle saaks. Ja samas ma kardan täiega, et kas ma teen ikka õigesti. Äkki keeran endale praegu täieliku supi kokku. Kuigi ma mõtlen et minu praegust farmi oleks niigunii veel ainult 3 nädalalt ja siis läheks ma vist jälle ootelisti lõppu ja hakkab see sama jama uuesti pihta, Aga gerda farm kestab ikka päris mitu kuud veel. Töötundide kohta ma ei oska midagi öelda, võib olla tuleb päevas sama tundide arv või siis natuke rohkem, aga vähemalt siiski on töö ju. Aga enam ma sellest taganeda ei saa, sest hosteli on juba helistatud , et nad tahavad just mind, ja nüüd ma pean minema hosteliga vist ise rääkima veel, et ma tulen seal HEAST FARMIST VABATAHTLIKULT ära . Ei tea kas nutta või naerda:D Aga vähemalt me saame Gerdaga siis koos olla, ja ei ole igav!:):):):) Nunii, ongi vsjo tänaseks , pressisingi päris normaalse jutukese kokku. Loodan et saite oma aja meeldivalt sisustatud. Minupoolt head ööd, kell on 9 juba..apppppi, käppelt magama!!

1 comment:

  1. oh mai tea, see ootelistide ja farmide teema on nii keeruline, et ma ei saa mitte midagi aru. :DDD aga no eks ma üritan ikka. :P

    ReplyDelete