Saturday, October 30, 2010

29.10

Rutiiiiiin on! Ärkad poole 6st, 6.15 istud autosse, sõidad tööleˇ20 minutit, ootad põlluääres ˇ10 minutit, kell 7.00 hakkab töö, ütleme mehele tere hommikust ära, võtame ämbrid ja lähme põlluäärde squashe korjama. See alustamine on kõige hullem, mõtled et kõik see vastik osa on veel ees. Aga kuskil pool 11 on meil nn „suitsukas“ ainuke paus töö ajal, meie sööme sellel ajal ja niisama puhkame, kestab ta kuskil 20 minutit. Kui see tehtud on jäänud veel 2 kõige suuremat põldu teha. JA siis juba ohkad õnnest , et varsti saab see jubedus jälle läbi. Ja kuskil 12nest ongi see kõik möödanik! Me lõpetame nii vara, sest squashid hakkavad otsa lõppema, ja põõsaste peal on neid väga vähe. Täna leppisimegi tüdrukutega kokku, et teeme hästi aeglaselt, siis saab rohkem raha:D Aga viimases põllus panid ikka kõik sajaga:D Peale seda joome Soft Drinke (Coca Colat, solot vms) Ja siis lähmegi hosteli. Täna veel ei olnud viimane päev, mees rääkis et võib olla lõpetame homme. Ma tõesti loodan! Aga ta ei olnud ka kindel. Pühapäeval ei tahaks küll töötada. Meil on siin laupäeval Halloweenipidu ja võiks osa võtta küll. Õmblesin endale juba kleiti ja me võtame veel sellisest võistlusest ka osa, kus me peame kõrvitsale näo tegema. Täna õhtul meisterdasimegi endale kõrvitsa. Päris lahe tuli, pole ennem sellist asja teinud, tahaks teiste omasid näha. Võitja saab 20 dollari eest baarist jooke tellida:D Aga ma ei usu et me võidame. Osavõtt on ka tähtis. Igatahes homme on siis halloweenipidu, mis algab meie hostelis ja lõppeb arvatavasti queensis:D Täna põllupeal oli päike ikka väga tuline, õnneks oli vähemalt tuul, aga hostelis sai natuke päevitatud ka ennem kõrvitsa meisterdamist. Gerda ostis UNO kaardid, ja varsti lähmegi vist neid mängima. Muidu on õhtud siin mega igavad. Lihtsalt sure igavuse kätte ära! Telekat a ei viitsi ju koguaeg vaadata ja siis polegi muud kui lähed 9sast magama ja ärkad jälle kell 5. Ma ju räägin et RUTIIN on!

No hakkasin siis mina mingi 9st magama sättima, vaatasin et magamiskott on maas ja tõstsin selle voodi peale, et kui öösel külmaks läheb on hea peale tõmmata. Ja te ei kujuta ette mis koos magamiskotiga mu voodi tuli, ise olin ma juba pikali- PRUSSAKAS! Ja mitte väike, kodis kohe minu poole, ma jooksin voodist põhimõtteliselt välja, Pidin äärepealt kreeeepsu saama! TA kodis mu linade vahele, seal oli arvatavasti turvalisem tunne. No mida ma siis teen. Teised, gerda ja germo on kuskil õues ja mina siis seisan keset tuba, prussakas mu voodis. Hakkasin siis jahti pidama, võtsin kiletkoti ja mõtlesin et püüan ta sinna sisse. Aga ega eriti ei julge ju puudutada ka sellist rõvedat elukat. Liigutasin lina, aga see ramp kodis juba edasi, lõpuks siiski sain ta kilekoti sisse, panin ta põrandale ja astusin 10 korda peale, pärast ikka vaatasin et ta surnud oleks. No ühe sain ma tapetud, aga ma ei taha üldse teada palju neid veel siin on, ja paljudega ma olen öösel ühes voodis maganud. Huh kui rõve!

No comments:

Post a Comment