Saturday, October 30, 2010

30.10

Täna on üks parimaid päevi! Okei see pole veel läbi aga algus on vähemalt hea. No ma alustan siis hommikust. Ärkasime ikka kell pool kuus, sõin oma hommikuhelbed ära ja läksin tööle. Ise pöialt hoides et palun olen viimane squashi korjamise päev!!! Ma teadsin et kui vanamees seal põlluääres ütleb meile et korjake kõik squashid põõsa pealt ära- siis on täna viimane päev aga kui ta ütleb et „Ilusat päeva tüdrukud“ siis ei ole viimane päev ja sama joru läheb edasi. JA 3 korda võite arvata mis ta ütles meile: „Tüdrukud Täna On Viiiimane Päev Siis ja korjake kõik squashid ära, ja mind ei huvita kui kaua teil läheb, peaasi et iga põõsa tõstate eraldi ülesse ja korjate kõik ära!“ Niii hea oli mõelda et viimane kord kus ma siia pärapõrgu pean tulema. Sellise energialaengu sai kohe. Lõpetasime kella ühest pesime kõik ämbrid ja nõud ära, et mehel neid järgmine aasta hea võtta oleks :D Ja siis oligi läbi. Nii mõnus tunne oli sealt ära tulla, vaatasid veel neid põlde autost ja mõtlesid et õnneks on see nüüd läbii, ja ma sain sellega hakkama! Ei tulnud ära, vaid jäin sinna tööle. Mõnus, ja täna on meil ju Halloweenipidu, meisterdasin eile oma kleiti ka, loodan et seljas on see ka normaalne, ja siis lähmegi peole. Üle pika aja saab siis ka vaba päeva. Mingi 2 nädalat olen järjest vist töötanud. Aga nüüd on see kõik seljataga. Tahaks edasi saada siis kuskile mangofarmi, vi mingit head tööd. Aga eks see paistab. Praegu lähme kõrvitsat edasi meisterdama ja siis vaatame edasi!:)

2 comments:

  1. Tore, et see jube töö ära lõppes =), loodetavasti saad siis sinna mangofarmi tööle.*Fingers crossed*
    Lahedat Halloweenipidu!

    ReplyDelete
  2. GERDA JA UNO KAARDID, luba naerda :D teises maailma otsas ei saa te ka Unodest lahti :D:D

    hirmus tublid ja vastupidavad olete koik, jaksu, jasku, veel ja veel :)!!!

    ReplyDelete