Tuesday, October 19, 2010

19.10

Läksime siis viimast päeva paprikaid korjama. Kuna meie tiimist üks tüdruk oli ikka haige, asendas see saamatu täna teda ka. Muidu on tore tüdruk aga tööd ei viitsi eriti korralikult teha. Juba täna ta kurtis mulle , et kas sul olid ka esimene päev selg ja jalad haiged, ja et ta ei uskunud et paprikate korjamine nii raske võib olla. MA siis lohutasin teda natuke, et see on kõige lihtsam töö mida ma siiani teinud olen ja tegelikult ka minu selg ja jalad küll pole veel valutanud. Ainult siis kui ma pidin neid arbuuse koguaeg ühes asendis kastidesse panema. Aga need olid paprikad millest tema jalad haigeks läksid. Prantsuse tüdruk ka vangutas pead, et issand kui palju paprikaid tal maha jääb, no ma ei valeta kui ütlen et ta ei viitsinud üldsegi kummardadagi lõpuks, kui põõsa peal oli 7 paprikat korjas tema nendest 2 ära, ja ülejäänud jäid maha, mina siis korjasin ka vahepeal tema vao pealt paprikaid. Aga prantsuse tüdrukul Celine'l oli hea vagu, kuna me tegime teist korjamist, siis tavaliselt on üks paprikas põõsa peal aga tal tuli järsku 10 tükki põõsa peale ja nii iga päris kaua, no üksi on võimatu neid kõiki ära korjata, sest traktor liigub ka palju kiiremini kui esimese korjamise ajal. Nii ma siis läksingi talle appi, korjasime seal nagu masinad, aga isegi kahekesi me ei jõudnud traktorile järele. Nii karjuski lõpuks, mida me teeme väga harva, tõesti siis kui on suur vajadus , : STOPP!! Seda ta tõesti karjus, aga kuna me ikka päris tihti karjume ka : UP!, sest see lint kuhu peale me paprikad paneme, vajub koguaeg alla, ja siis farmer tõstab selle lindi ülesse. Aga täna kuulis jaapani tüdruk stopi asemel up, ja ütles seda omakorda farmerile, sest tema on talle kõige lähemal, ja ütleb alati edasi mis meie ütleme. Niiet meie celiniga korjasime nii et surm silme ees, 10 meetrit traktorist tahapool, umbes viskame täpsust sinna lindi peale:D Ja veel lint läheb ka ülesse. Niiet enam ei saanud eriti täpsust ka proovida, kikivarvul said paprika sinna peale:D Siis celine krajus uuesti: No, Stoppp!! ja lõpuks jäi traktor seisma. See kõik juhtus nii kiiresti aga nalja sai:D Lõpetasime täna kella 2st, ja nüüd lähme 5st grilliõhtule farmiga. Näib paljutõotav. Täna on jaapani tüdrukul Akil ka sünnipäev niiet kaks asja korraga, farmis paprikate lõpetamine ja aki sünnipäeva pidamine. Vähemalt saab kõhu täis:D:D

Poole 6st oli start, farmeri naine ja 2 autot veel korjasid meid siis siit hosteli juurest peale, ja viisid meid, hostelist kuskil kilomeetri kaugusele enda linna majja. Samas linnas asus see ja maja oli hästi ilus. Istusime siis sinna õue peale, ja mehed hakkasid grillima, me sõime krõpsu ja rääkisime juttu. Kohe pakuti õlut, aga kuna mina õlut ei joo jätsin selle ringi vahele. Saksa tüdrukud ka õlut ei võtnud, niiet ma polnud ainuke. Siis pakuti meile neid breezereid, et tulge võtke külmkapist ise.. Põhimõtteliselt oli see täis neid, ja sai ise valida mida tahad, aga kõige naljakam oli see, et farmer ise ka ei tednud kaua need seal seisnud olid. Vaatasime siis säilivuskuupäeva, 2005 ja 2008:D 5 aastat vanad joogid. Aga maitsel polnud häda midagi. Igatahes meie jõime siis neid. No minge pekki mis liha!:P Selline õhuke heas marinaadis liha grilliti, sõime neid, siis sealt sai veel vorsti, karulisalatit, teisi erinevaid salateid, ananassi, tomateid, ühesõnaga laud oli täis asju. Sõime need ära, siis läksime piljardit mängima. Teisest farmist kaks meest rebisid seal, päris hästi mängisid, me vaatasime pealt. Siis tõi farmeri naine Maria, meile õunakooki vaniljekastmega. Lõpuks läksime õue tagasi. Vahepeal ma lugesin neid õllepudeleleid, mis meie tüdrukute lauas oli- sain 30 tükki, ja põhimõtteliselt ainult Aki ja Celine jõid neid:D Niiet 15 ühele. Õhtuks oli ikka Aki väga kapsas. Tahtis seletada mingit putukat mida ta kuskil põllupeal nägi, aga iglisekeeles suutis ta vaid öelda: Silver Whisper, ja see oligi kõik. Käega näitas veel suurust ja kõik naersid. Aga ta korrutas ainult jaapani keeles selle putuka nime, siis üks tüdruk taipas, et google tõlgiga peaks saama, proovis siis telefoni abil aga sellest ei tulnud midagi välja. Aki juba tahtis oma sõpradele helistada, aga muidugi need nii öösel magasid. Nalja ühesõnaga sai. Peale seda toodi tordid välja. 3 sorti oli vist. Mingi juustukook, mis oli mega hea, ja veel kaks teistsugust. Aga õhtu oli ikka väga lahe. Jõudsime koju kuskil pool 12, hästi väsinud olime, aga meie toas veel tuli põles. Nneks homme meil oli pandud vaba päev. Ega poleks jaksanud ja tööle minna. Aga mina ikka mõtlen kui hea farm see on, või siis oli. Tõesti see farm võtab neid tüdrukuid nagu oma lapsi, hullult hoiavad. Ja nüüd ma sain teada ka miks nad nii hoiavad, Maria ütles, et kui tema tütred peaksid kunagi kuskile nii minema, siis ta oleks küll õnnelik kui teaks et neid hoitakse nagu nende farmis. Õige ka! Aga üldse need inimesed sealt farmist hakkasid mulle väga meeldima, ja kahju on küll kui see farm nüüd ära lõppeb. Aga mul on väga hea meel et ma sinna edasi jäin, sain palju uusi tutvusi ja farm on ikka üle prahi!

1 comment:

  1. ma oleks tahtnud ka seal grillipeol olla! :S aga ei, ma otsin kapist villaseid käpikuid ja salli, niii külm on siin juba. :( peaks varsti talvejope välja kaevama! :S head päevitamist!!! (K)

    ReplyDelete