Friday, October 15, 2010

15.10-16.10

Enam ei viitsi üldse igapäev mäkis käia. Lasen ikka täiega üle:D Aga kui üle kahe-kolme päeva käin siis on ju ka hästi.
Aga siis eilsest. Oli mul vaba päev, teised läksid tööle. Väga hea oli vahelduseks täiesti üksi tegutseda. Käisin poodides, ostsin endale crocsid, MUSTAD, mitte enam helerohelised. Päris normaalsed, põllupeal käimiseks. JA siis vaatasin niisama linnapeal ringi. Hostelis vaatasin filme, ja olin arvutis kuulasin muusikat. Käisin mäkis, proovisin joonistada, aga kuna mul on ainult üks pastapliiats ja kaks kortsus A4 printeri paberit, ei tulnud sellest mingi eriline kunstiteos, pigem prügikastipoiss. Aga peale seda sündmust, olid mu valged püksid muidugi sinist tinti täis:D Huvitav ka see maha ka tuleb?! Maksin veel nädala üüri ära, mis oli 164 dollarit. Ja siis varsti oligi Gerda juba kodus, mingi 5st, ta koristas täna neid masinaid, sest mangosid pole veel tulnud. Germol oli täna päris raske päev, vist ilma pärast sest nii soe oli. AGa õhtul vaatasime töölisti ja kõigil kolmel oli siis tänane päev ka vaba. Nii me siis siin mäkis istume kolmekesi ja surfame netis. Teate meil hakkab vist suvi läbi saama, eile sadas vihma, ja täna on õues päris suur tuul ja pilvine ilm. Sooja on ka vähe, 28 kraadi, mõtlesime et peaks joped välja hakkama otsima vist. Hommikul käisime Gerdaga shoppamas. Gerda ostis endale paar hilpu :D Väga normaalsed asjad sai vähemalt, mina veel ei ostnud midagi. Mõtlesin et peab natuke riietega piiri pidama, kuigi päris palju ilusaid asju on siin. Rohkem ma ei teagi, ei viitsi eriti pikka romaani täna kirjutada. õhtul paistab kas homme on tööpäev või mitte, pühapäeva on kõige mõttetumad vabad päevad, sest kõik poed on kinni, isegi toidupoed, niiet peab ainult hostelis passima. Aga ma loodan et mul on homme tööpäev:)
Side lõpp!

1 comment:

  1. emme vaatas su fotoalbumi pilte ja ütles selle sokkidega pildi kohta : need on vist küll päris kaua jalas olnud! :DDDD

    ReplyDelete