Tuesday, October 12, 2010

12.10

Täna ma põhimõtteliselt terve päev haigutasin. MA ei tea millest, aga millestki oli kuidagi nii loid olla. Aga siis tänasest päevast. Läksin tööle, nagu ikka, midagi pole sellesuhtes muutunud. Korjasime paprikaid ja täna saime jälle arbuuse ka korjata. Mind pandi harvesteri peale koos selle perepoja naisega tööle. Kuigi ma arvasin et seal on lihtsam, sest teised pidid neid arbuuse tõstma harvesteri lindi peale, siis ma eksisin. Seal oli ka päris raske. Ühele käele tuleb mul vist muskel, sest ühe käega ma neid arbuuse suuretesse kastidesse tõstma pidin. Ja hästi kiire oli koguaeg, aga ikkagi hakkama sain. JA mulle jälle meeldis:) teate ma sain täna teada ka miks mind sinna farmi tööle võeti, tüdrukud olid ütlend et võtke maria, teda ei pea aitama, on kiire ja ta saab hästi hakkama. See oli küll nendest armas! Ja seal arbuuse kastidesse pannes, küsis see naine, kust siis sina pärit oled, ma ütlesin et Eestist, aga ma ei uskunud et ta teab. Päris paljud üldsegi ei tea et selline riik olemas on, aga ta ütles kohe : " Jaa, meil olid ka enne siin eestlased! Et mõned farmid kohe otsivadki eestlasi, pidid head töölised olema" Päris hea oli sellist asja kuulata:) Aga lõpetasime siis ikka kell 5 oma tööpäeva ja tulime hosteli ära. AA, hommikul nägin ma veel känguru ka, nüüd oli ikka känguru mis känguru, mitte mingi rotisabaga nirk. Ja kui hosteli jõudsin, tuli Gerda mega rõõmsalt mulle vastu. ütles et esmaspäevast ma saan vist nende farmi töööle!! Nüüd nagu aina paremaks läheb, kuigi see farm oli kindlasti kordades teistest farmidest üle, aga seal Gerda farmis saab rohekm töötunde ja kauem kestab ka see. Meie farm oleks ainult 3 nädalalt veel kestnud. Aga eks paistab, ega see vist 100% kindel ka veel pole, aga lahe ikkagi. RAskeks läheb, aga paar kuud võib selle raskuse all ära kannatada, ja siis on hea olla:P Aga homme siiski vanasse farmi tööle paprikaid korjama. Teate ma olen juba 7 päeva tööl käinud. Pool pileti raha peaks juba koos hakkama olema:D

1 comment:

  1. tead kallis, ma ka haigutan. ja ma annaks praegu ma ei teagi kui palju selle eest, et teiega koos seal põllul rügada, selleasemel passin vaba aja ja rekreatsiooniteooria ÜLIIGAVAS loengus ja haigutan ja mõtlen, et lasen teise poole loengust üle. ja homme on anatoomias RETS töö, mida ma üldse ei viiiitisi õppida, aga ma pean. tahaks teiega seal päikest võtta. :( musi!

    ReplyDelete