Saturday, October 9, 2010

08.10

Eile mäkist koju minnes avastasin töölistis oma nime mitte enam ootejärjekorras, vaid oma lemmikus farmis, aga minu nime taha oli kirjutatud – asendaja üheks päevaks. Natukenegi tegi see mu tuju paremaks. Hommikul siis ärkasime ülesse, Gerda läks pidi tööle mingi 8ks minema, meie Germoga 6st. Istusin sinna bussi, ja kui see autojuht- mingi tüdruk hostelist hakkas välja autoga parklast keerama, keeras ta küljega teise autole sisse:D Õnneks midagi ei juhtunud, meie aknaklaas sai natuke kriimustada, aga päris hull! No jõudsime siis kohale, sain sinna samasse „Maria farmi“ kus ma eelmine kordki olin, aga teise grupiga, Neil vist ongi nii et pool sellest tüdrukute karjast käib ühel päeval Maria farmis, teised Rina farmis. Aga teate kes need teise grupi tüdrukud olid- viimne kui üks oli sakslane. Niiet tänase päeva jooksul midagi muud eriti ei kuulnud kui saksa keelt. Natuke rääkisid minu inglise keeles, aga kes see ikka viitsib võõras keeles, võõra inimesega rääkida, kui sul on sõbrad, kes räägivad sinuga ühte keelt. Niisiiis olin ma täna suhteliselt vait seal farmis, ja kuulasin saksa keelt:D Aga töö oli hea nagu ikka, lihtsalt see oli naljakas, et kui ma sinna farmi jõusin siis see Maria ütles et, oo sina täna ka siin?! Nagu ta ei teadnudki tegelikult, ja siis tuligi välja et ma asendasin jälle ühte haiget, aga lihtsalt pandi mind kindlalt sinna töölisti. Kell 8 oli teepaus nagu ikka, täna korjasime ainutl paprikaid. Alguses pool päeva korjasime selliste vagude pealt kus oli ennem ka korjatud, et siis seal oli vähem paprikad, ja siis teise poole korjasime sealt kus oli palju paprikaid, Minu käed käisid nagu õmblusmasin, ja ikka ei jõudnud korra siis vaatsin kõrvale, et kuidas teised jõuavad, nad tegid väga aeglaselt ja rahulikult. Mõtlesin et normaalne sain päris retsi vao! Aga pärast tuli välja, et ainult kõige suuremaid paprikaid pidi korjama. Töö läks kohe poole lihtsamaks. Koju jõudsin mingi poole 7st, käisin pesemas, teisi veel polnud. Gerda helistas ka sis, ja ütles et kui sa täna tööl poleks olnud, oleksin sinna tema farmi tööle saanud. Aga nüüd nad võtsid meie hostelist ühe teise tüdruku. Õhtul tuli uuesti töölist välja, ja ma olin jälle sinna heasse farmi pandud, nüüd mu nimi oli lihtsalt roheline, ma ei tea mis see tähendab. Aga ma tõesti loodan et ma sinna tööle saan! Aga äkki nad hoiavad mind lihtsalt niikaua seal farmis, kuni esmaspäeval lähen jälle neid mango puid toestama. Huh sinna küll enam minna ei tahaks, judinad tulevad peale. Aga kui muud pole, siis muidugi ma lähen. Lootus siiski vist on sinna uute farmi tööle saada:)

No comments:

Post a Comment