Saturday, October 30, 2010

28.10

Alguses ma põllu peal kohe tahtlikult venisin nagu tatt:D Kohe üldse ei viitsinud teha, selline väsimus ja tüdimus oli peal. 8Ksas kord jälle sama põldu mööda nühkida, ma võin teile juba öelda mitu lehte on mingi squashi põõsa peal ka. Nii selged on need põllud mulle:D JA sellepärast ma ka ei teinud kiiresti, kuna eile tüdrukud ütlesid mulle et Maria sa oled nii kiire, tegelikult ütlesid nad seda heaga, aga ma siis tõmbasin igaksjuhuks tuure maha, kuigi ma ei suutnud ka, sest kuidas sa aeglasemini teed tööd kui sa tahad et see kiiresti läbi saaks. Tõesti minul on sellest tunnipalgast ükskõik peaasi et see päev läbi saaks seal põllupeal. Nii ma siis vahetasingi kätt, hakkasin vasaku käega korjama, kuna see ei liigu nii kiiresti kui parem:D Aga ikkagi see eriti hoogu maha ei võtnud, aga midagi siiski. Täna saksa tüdrukud, kui me pool põldu olime juba squashist puhtaks teinud, et nad said aru et täna ongi viimane päev! Ma pidin seal põllupeal pikali kukkuma, VIIMANE PÄEV!! Te ei tea kus ma sain energia laengu, kohe korjasin rõõmuga squashe ja ainult mõtlesin et jess, täna saab see jama lõpuks läbi. Ja siis üks saksa tüdruk küsis kuidas sa nii kiiresti korjata suudad?!:D Päris tore on kuulda et ma olen kiire põllupeal. Kuigi omastarust ma üldse ei pinguta, vaikselt omas tempos. Aga kuna squashe on nii vähe põõsaste peal, hakkavad läbi saama, siis lõpetasime oma töö juba 12st. Päev läks kiiresti. Jõime nagu ikka Coca Colat ja mõttes lootsin et ongi läbi, ma ei pea enam kunagi siia tulema. Aga võta näpust, kui me ära minema hakkasime, siis ütles see mees meile: „Homme näeme tüdrukud!“ Mine kõik metsa, polegi läbi see siis?! Ja tuligi välja et ei saanud läbi see korjamine, selle nädala lõpuks tahavad lõpetada, niiet homne päev ka ei pruugi viimane olla. No Tule Taevas Appi! Aga ma korrutan ikka endale – Maria sa saad hakkama:D Muidugi saan, see kestab nii vähe ja nüüd on veel lihtsam ka, sest squashe on vähem. Kui ma vao vahel korjan siis ma proovin mitte nende squashi varte peale astuda, aga töna kohe mõnuga astusin, tegid sellise mõnusa hääle, astusin kohe päris mitu taime sodiks, :D Ja hea tunde tekitas see, sest ma arvasin et ma ei pea enam kunagi siia tulema. Aga jahm, läks kahjuks nii:D See selleks. Täna tulin siis hosteli, gerdal oli vaba päev ja germo jõudis ka suht samal ajal hosteli nagu minagi. Läksime siis poodi. Käisin Jay Jay's ostsin T-särgi . Tore on vahest midagi muud ka osta peale söögi. Peale seda läksime päevitama ja ujuma. Tegime palju pilte endast, ma arvan et teised juba vaatasid meid imelikult kui me basseini ääres karjume: Üks, Kaks ja Kolm! Ja siis hüppame ja teine pildistab teisest basseini äärest. Aga meil oli suva, vähemalt nalja sai:D Nüüd vaatame Simpsoneid, polegi ammu neid näinud siin. Ja varsti lähme Piima ostma, sest avastasime et meil on piim otsas. Vot, saigi tänane päev jälle kirja, aaaaa receptionist anti meile kõrvits ka, selline halloweenikas, ja me peame selle ilusaks tegema, mingi kõrvitsa võistlus on tulekul, ülehomme nagu ma aru sain. Ja meie siis võtame kõikidest üritustest osa, nagu ma siiani aru olen saanud:D Siis tuleb meil mingi kostüümikas ka, niiet meilt juba küsiti kas teil on riided olemas. Peab vist sellega ka tegelema hakkama, Niiet see nädalavahetus tuleb lahe ma arvan, loodan et pühapäeval tööle ei pea minema, siis ei ole nii lahe :D

No comments:

Post a Comment