Saturday, October 23, 2010

23.10

Jälle pidin üksi hommikul ärkama. Mitte keegi teine ei ärka 5-st, ainult Maria Paat. No tegin endale hommikusöögi ära ja läksimegi jälle põllupeale. Üks pranstuse poiss oli täna magama vist jäänud,sest keegi ei leidnud teda ülesse. Ültesime sellele vanamehel ka et meil on üks puudu, ta käis prantsuse poisi toas, aga teda seal polnud. Ei tea siis millises toas ta öö veetis:D Igatahes meil asendajat ka polnud, sest ootelistist keegi polnud ülesse ärganud. Mis on väga naljakas, sest seal on nii palju inimesi, aga keegi ei taha tööle minna?! Pidimegi minema siis 8 inimesega, kuigi tegelikult on mõeldud 9 inimest põllule, siis saame ilusti põllud käidud, iga inimesele üks vagu. Aga täna oli natuke segane see värk. Selline tülgastus oli ikka näha uuesti neid samu põlde, mida me eile just ära tegime. Kuna inimene oli meie tiimist puudu, siis tegime aeglasemini ka . Täna me läksime viimasesse põldu, mis on kõige raskem ja pikem, aga eile me sellel ajal juba lõpetasime squashi korjamise. Kuskil tund olime graafikust maas. Ja ma võtan oma sõnad seljavalude kohta tagasi, ei ole mu selg nii rauast midagi. Täna oli täiesti piin töötada, aga alla ma ei andnud. Ma vaatsin et teistel on vist veel hullem olukord, sest need juba kükitasid seal põllupeal ja ei tassinud ämbrit selja peal, nagu mina. Kannatasin selle valu ära, iga vao lõpus sirutasin end, selg tegi 10 raksu:D Ja siis jälle padavai squashe korjama. ÖÖÖK tuleb peale, tuli siis ja tuleb praegu hostelis ka kui ma selle peale mõtlen:D Lõpetasime kuskil pool 2 ja ma arvasin et kuna me täna lõpetasime hiljem , siis ei pea kive korjama minema, aga eksisin. Korjasime veel kive ka, mis on veel hullem töö kui squash minuarust. Me olime nagu sent surmale võlgu seal mullapõllu peal. Kõigi näoilmed olid tuimad ja üldse kõik olid väsinud. Ilm oli ka palav, igi voolas ojadena. Aga samas kui lõpetasime oli hea tunne. Täna tegime veel rohkem kui eile. Poole 4st lõpetasime, ja töötunde tuli normaalselt. Raske oli tänane päev, väga väsinud olen. Gerda läheb vist queensi, ma ei tea veel, kui mul homme tööpäev on siis ma ei saa minna, kuigi tahaks küll. Eks see õhtul paistab. Aga teate mis tänase päeva kõige positiivsem osa on. Tulime poest tagasi, ja receptionist see naine karjus mu nime, et tule siia. No läksin, ei osanud midagi arvata, mis nüüd lahti siis on. Aga naine väga rõõmsalt rääkis, et kas sa võtaksid oma peale sellise ülesande et vaatad et kõik teie farmist oleks hommikul üleval. Ja bussi võtmed saad ka enda kätte, ma ei saanudki aru kas ma pean bussi õhtuti kontrollima ka . Aga igatahes ma sellepeale kokutasin, ja ütlesin et ma ei tea millises toas keegi ongi.:D Naine pidi mulle mingid lehed andma ja selle järgi siis käin tubades neid ülesse äratamas. Aga küsisin et kas ma pean sõitma ka, siis ta kohe ütles et jaa ma võin sind sõitjaks ka kohe panna. Sest see kes sõidab bussiga, sellel läheb poole vähem raha bensu alla. Aga mina ikkagi ei saa, ma natuke kardan seda vastutust Ja see on veel buss, savi see 3,50 dollarit päevas, vähemalt ei ole mina süüdi. Ja nii ma siis praegu ütlesingi et ma ei tunne end veel kindlalt sõites, Aga ma arvan et kui ma sõita tahan siis see naine paneb mu kohe sõitjaks. Ja Teate miks just mina seda kõike tegema pean, sest ta ütles et ma olen ainuke inimene keda ta usaldab!:D Mul jäi karp lahti:D samas nii äge, et ma olen kellelegi niimoodi silma jäänud. Ja ma saan selle eest tasu ka. 15 krooni tund ka 2 tundi läheb kirja. Aga sellest ma veel aru ei saanud kas ma pean seda ainult homme tegema või nüüd koguaeg. Kohe varsti lähen receptionisse uurima, ta lubas mulle täpsemalt seletada mis toimuma hakkab:)

Nii tegelikult olen vist selline tiimipealik ainult homme hommikul, sest sellel vanamehel on homme vaba päev ja tema ei jälgi homme kes on tööl ja kes mitte. Niiet meie farmis olen see siis homme mina. Natuke hirmus on , aga eks paistab.

Aa, gerda tegi meile täna kõrvitsapüreesuppi ka:D Tahtis proovida milline see välja tuleb, sest niipalju kõrvitsaid li tasutatoiduletil. MAitses nagu kartulipudru, aga ma siiski ei suutnud palju süüa:D

No comments:

Post a Comment