Thursday, October 21, 2010

21.10

Kuna mul oli täna vaba päev, aga tahtsin siiski tööle minna, ärkasin kell 5 nagu ikka. Panin enda nime ette linnukese, nagu vanasti:D Sõin siis oma hommikusaiu, saatsin germo 6st tööle ja läksin telekast uudiseid vaatama. Kuni varsti tuli üks tüdruk, väga õnnetuna, selle vanamehe juurde ja ütles et tal on selg nii valus et ei saa tööle minna. Vanamees keeras kohe otsa ümber ja tuli minu juurde. Nägu naerul küsis : Sa squashi tahad korjama minna? Minul ju vahet polnud mis töö, peaasi et töö on, ja muidugi ajasin endale käpelt tööriided selga ja kappasin külmkapi poole lõunasööki tegema. Selleks võtsin kaks viilu juustu, ühe singi ja kaks saia. Toppisin need karpi ja lendasin köögist minema, sest kell oli juba nii palju. Squashi inimesed on kõik põhimõtteliselt uued,
vanad on kuskile ära juba läinud. Aga vahet pole, sai jällegi uusi tutvusi. Näiteks üks poola tüdruk Gemma rääkis et ta on ainult nädala töötand ja tahabki järgmine nädal ära juba minna, reisima, Kuskile Uus-Meremaale ja ma ei teagi kuhu veel. Veendusin täna veel selles et squash on raske, aga mitte midagi võimatut, sest tööpäev kestab kuni kuskil 2ni või nii. Aga selg läheb ikka haigemaks kui teistes farmides. Aga sellist seljavalu küll pole olnud kui mustikatega oli eestis. Niiet selg on mul tegelikult nagu rauast, teised seal farmis ainult oigasid oma selgadega. Aga kõige hullem oli see et terve see aeg kui me töötasime , vihma sadas. Mees andis meile siis kilekotid milles oli 3 auku, pea ja käte jaoks, ja töö läks edasi. Märjad kui kassipojad korjasime squashe. Sellepärast ei jäänud töö vihma pärast tegemata, et squashi tuleb igapäev korjata. Igapäev sa korjad seda sama põldu ja siis lõpuks mõtledki et, ma ju eile korjasin juba seda põldu, ja täna uuesti! Arengut nagu ei toimukski. Kui squashi korjatud saime läksime jälle sinna maja ette istuma ja limonaadi jooma. Võtsin mingi fantasarnase asja. Aga need oli külmkapist tulnud ja täiesti külmad joogid, täna oleks küll tahtnud kuuma teed või midagu muud, sest me olime ligumärjad ja tuul puhus peale ja lihtsalt nii külm oli. Ja lõpuks jõid veel külma jooki peale ka. Ma ütlen varsti see nohu ja köha tuleb. Germo farmis näiteks üks poiss juba oksendab, ja üldse siin hostelis kõik köhivad. Põhimõtteliselt kui mingi katk seda hostelit tabab, siis on meil kõigil lõpuks silm valge:D Peaks kiiresti endale küüslaugufarmi leidma, see hoiab vähemalt pisikud eemal. Aga see selleks. Kui hosteli jõudsin olid Germo ja Gerda kodus. Germo oli kohe koju tulnud ,kui nad farmi jõudsin keerasid otsa ümber sest vihma sadas. Ja Gerdal on lihtsalt lühikesed tööpäevad. Muideks täna helistasin Gerda farmi ka et kas ma saan tööle, nad panid igatahes mu nime sinna kirja, ja eks paistab mis saab. Sest fakt on see, et minu farm lõpetab suht kohe töö ja siis tuleb mul selline masenduse hooaeg, sest ootelistis on palju rohkem inimesi kui töölistis, ja neid tuleb ainult juurde sest farmid lõpetavad oma tööd. Niiet miks siis minul peaks eelis olema ootelistis, ootan samamoodi nagu kõik teised tööd, ja vaatan kuidas raha näppude vahelt lihtsalt minema voolab. Ma loodan et see periood jääb mul siiski vahele! Aga ma ei tea mis selle austraalia ilmaga on. Täna töölt tulin, läksin kohe võtsin kuuuuuuma dushi sest olin nii külmunud . Panin pikad püksid ja sokid jalga, pikkadevarukatega pluusi selga ja nüüd oled teki all. Ja saate aru ma olen Austraalias!:D Ma ei kujuta ette mis teil seal veel on. Meie termomeeter näitab 24-25 kraadi aga nii külm on. Selline tunne nagu hakkaks siin talv mitte suvi. Ja üldse koguaeg sajab vihma, kuigi vihmahooaeg pole veel alanud.

Õhtul olin ma töölistis pandud Maurose farmi tööle. Ja minu eelmisest farmist olidki kaks uuemat tüdrukut, mina ja iirlane, ära võetud, sest nad ei vaja enam 10t tüdrukut. Ei tea kas nutta või naerda. Kuna mauros on päris raske farm ja töötunde on vähe, võiks nagu nutta, aga samas mul on vist kuni mangodeni vähemalt mingigi töö olemas ja ma sain selle nii lihtsalt. Hullem oleks kui ma lihtsalt passiksin. Niiet ma vist pigem naeran. Hea et mind ootelisti ei pandud!

Lisainformatsiooniks , minu aadress on :

139 Queen Street
Ayr
Queensland
4807
Australia

Niiet võite mulle joonistada ja kirjutada :D

No comments:

Post a Comment