Monday, November 1, 2010

1.11

Esiteks: Veelkord- Palju Õnne Sünnipäevaks Minu Kallis Emme!
Aga siis blogi...


Oh teie seal Eestis ikka ei tea millest te ilma jääte. Täna käisin siis ju viinamarju korjamas. Alustan hommikust, ärkasin kell 4 aga köök oli niivara veel kinni, pidin siis pooltundi seal köögiukse taga ootama, siis tuli vanamees, küsis kohe et miks sa nii vara üleval oled:D Ma ütlesin et Uus töö Jälle, vanamees hakkas naerma, ütles et said selle ainult üheks päevaks siis, ühesõnaga jälgib ikka meid ja meie tegemisi. Ta on ikka nii tore :) Nii saime siis kööki, ja 5st oli start farmi poole. Sõitsime kuskil 40 minutit ja läksime 6st tööle. Otse viinamarja istandusse, väike istandus oli, pidime tegema ainult kaks pikka rida, sest täna oligi farmis viimane päev. Mees näitas siis ette kuidas töö käib. Tangidega lõikad viinamarja kobara põõsa küljest ära, ja siis lõikad veel mädad ja koledad viinamarjad kobara küljest ära ja paned kasti, kaalud et kast täpselt 5 kilo oleks, ja ongi valmis. Aga seal oli väga tähtis kvaliteet, et ikka ainult ilusad viinamarjad jääksid kobara peale, sest see on nii väike farm ja kusjuures ainuke siin Ayr'is ja need viinamarjad pidid hästi kallid olema. Celine rääkis, et esimene päev kontrollisid need mees ja naine nende kõik kastides olevad kobarad ükshaaval üle, ma ei kujuta ette, neid on ju nii palju. Aga samas nad jäid nende tööga väga rahule. Ja üldse jällegi väga toredad naine ja mees. Naine on ka endine Backpacker Lõuna-Aafrikast. Tuli 17 aastasena austraalia leidis mehe ja jäid siia elama. Aga kuna tal alguses viisat polnud saadeti ta riigist välja, ja elas 3 aastat siis kodumaal. Aga lõpuks sai ikkagi siia elama tulla. Hästi ilus ja tore naine oli. Rääkis päris palju ja sõbralik oli, samuti mees ka. No aga siis korjamisest. Mees ütles mulle kohe, et maitse ühte, siis tead milline valmis viinamari maitseb. No teate, see mida te eestis sööte pole viinamari:D See oli ikka hoopis midagi paremat. Nii magus ja hea ja üldse kõige parem viinamari mida ma söönud olen. Neid marju läks ikka päeva jooksul päris palju suhu:D Kahju et ma hosteli neid tuua ei saanud. Aga töö ise oli ka väga mõnus ja lihtne. Omas tempos korjad neid kobaraid, sätid ilusti kasti , kaalud ära ja lähed järgmise põõsa juurde. Ma olen lihtsalt nii õnnelik et ma sain viinamarju ka korjata. Sest see on tõesti nagu nii hea töö, kunagi tahaks kindlasti veel seda teha. Nagu nii palju uusi kogemusi saad ikka siit Austraaliast et täna mul oli küll selline energia laks, mõtlesin et te ikka ei tea millest te ilma jääte. :D Olen juba nii palju erinevaid töid teinud, ja nii paljude erinevate inimestega kohtunud, näiteks see celine teab ka päris palju erinevate tööde kohta, rääkis mulle natuke nendest ja koguaeg kiitis mind, et sina saad kõikide töödega hakkama jne. Teate kui hea on seda kuulata, annab kohe julgust juurde. Aga täna oli mõnus päev, tundsin kohe tööst mõnu! Nüüd olen ma Ootelistis, ja vist ärkan homme kell 5 ikkagi ülesse, äkki saan kedagi asendama . Ja kolmapäeval siis saan vist gerda farmi tööle kui kõik hästi läheb. Praegu nagu kõik sujub hästi! (H) Ja inimesi on hostelis lihtsalt nii palju, mango pickerid on vist kohale hakanud jõudma. Igatahes köögis endale tipptunniajal süüa pole võimalik teha, sest kõik potid ja pannid on ära võetud inimesi on köögis murdu, Ja sellises suitsupilves pead endale süüa tegema. Täna ma mõtlesin et mis nad kütavad sauna meile õhtuks?! Või mis toimub, nii tuline oli lihtsalt köök.. Vartsi siis lähme leini võtma.


Ps! Täna oli meil kraadiklaasinäit üle 40 kraadi. Ja polnud üldse nii hull kusjuures.

1 comment:

  1. mul on ka täna selline tunne, et ma olen ikka vale otsuse teinud. :S

    ReplyDelete