Sunday, November 21, 2010

20.11-21.11

Eile siis ärkasin kell 5 ülesse mõtlesin, et äkki saab kellegi asemele tööle minna. Aga varsti peale ärkamist tuli selline padukas , et ma võtsin arvuti ja läksin hoopis kella poole 6st arvutisse. Mõtlesin et täna niigunii tööle ei saa. No ja siis ma olingi seitsmeni arvutis ja läksin korra vaatama töölisti, kas keegi on haigeks jäänud ka või midagi. Igatahes tööle ma täna poleks saanud, niisiis kobisin tagasi magama. Mul veab et mul peale 2 tunnist ülevalolekut veel uni ka peale tuleb. Magasime siis veel paar tundi . Järgmine küsimus oli, mida siis täna teha?! Kuna on laupäev, siis muidugi läksime shoppama, vähemalt lootsime minna shoppama. Aga siis selgus, et Austraalia inimesed ei oska raha teenida. Laupäeval kella ühest on kõik poed kinni! Okei, kaks poodi oli lahti + toidupood ka. Ja me suutsime kolmes poes käia peaaegu 3 tundi:D erilised shoppahoolikud peaks mainima. Aga samas ei tuldud poodidest ka tühjade pihkudega ära, no peale minu muidugi :D aga midagi siiski gerda ja germo leidsid ka. Nii, kui me siis tagasi hosteli jõudsime, siis selgus et pood toimus hoopis hosteli õue peal, inimesed olid tulnud meie hosteli hoovi peale oma riideid müüma. Kõik riided olid maksnud 1 dollar, aga meie jäime sellest ilma. Ja siis oli meil kõht tühi, hakkasime endale süüa vaaritama. Riisi, valget kastet + igal ühel oma lihavärgendus. Gerdal kanafilee, germol vorstid ja marial kotletid, need samad mida ma ükspäev ISE tegin . Aga portsud olid uhked, nii palju et ma oleks seda nädal aega söönud. No ega ma seda ära küll ei suutnud süüa, olgem ausad. Riis läks prügikasti ja kotlet tagasi karpi oma järge ootama. Ja kuna täna on laupäev, siis käisime muidugi ka queensis ära, olin seal mingi tund vist ja tulin hosteli arvutisse. 4 ajal sain magama.

Täna, siis ärkasime 12 paiku, ja tekkis sama küsimus, mida täna teha?! Ja tänaseks oli meil plaanitud siis kinno minna. Lõpuks ometi. Vaatasme Harry Potterit, seda viimast filmi, kestis ta üle 2 tunni, aga vahepeal mõtlesin küll et tahaks siia samasse kinotooli peale magama jääda. Kuigi film ise oli üllatavalt hea, kahjuks on sellel kaks osa ja esimene osa lõppeski täisesti savi koha peal ära, niiet teada ei saanud midagi.

Aa, teate mis ma tahtsin teile veel öelda, mul on see mangopõletus kadunud aga nüüd on mul vist mangoallergia. Ja see on täiesti kohutav. Algas ta mul mingi 4 päeva tagasi. Vasaku käe peale tekkisid sellised nagu sääse punnid, ja räigelt sügelevad. Alguses ma mõtlesingi et mingi putukas, aga järgmine päev oli juba peaaegu terve käsi laiguline ja sügelev, siis läks see üle teisele käele ka. Ja eile oli juba kael täis ja siis ma tõesti mõtlesin et kas mul on nüüd punetised, sügelised või pidalitõbi. See viimane tundus mulle kõige loogilisem. Päriselt! Ma olin juba täiesti paanikas, mitte et ma praegu poleks. Aga siis täna ma nägin veel ühte poissi, kellel on veel hullem seis, ja tal on samasugused laigud, aga terve keha peal. Kõik käed, jalad, kõik on laigulised. Ja siis ma rääkisin temaga, et mis asi see on, mul on vist sama. Ja ta ütles et mangoallergia. Ma ei tea kas nutta või naerda, kas on hea et ma tean vähemalt et mul on see allergia, aga sama,s mida ma nüüd siis Ayr'is teen?! Põhimõtteliselt Ainuke töö mida siin teha saab ongi ju mangode korjamine, ja kui ma olen allergiline, siis ARVATA on et ma seda ei tee. Nii jube lihtsalt, koguaeg vaatan oma käsi, ja mõtlen õudusega milliseks mu keha veel minna võib. Õnneks on germol allergia tabletid kaasas, ja ma olen neid juba kaks tükki võtnud, aga samas nagu paremaks küll ei lähe. Kui kaua ma pean neid võtma ennem et asi paremaks läheks?! Ja homme vist ma lähen käin apteegis ja ostan endale veel mingit rohtu, ja üldse ei huvita palju see maksab. Ma panen pildi ka ülesse oma käest siis näete et see ei ole üldse naljakas...

No comments:

Post a Comment