Friday, November 19, 2010

19.11

Ma ei alusta tänast blogi hommikuga, vaid ööga. No läksin 12st magama , saime paar tundi rahulikult und vaadata ja siis hakkas mingi hullemad sireenid tööle. Alguses ma mõtlesin, et issand kui vali äratuskell, ja siis ma ei saanud aru miks ta seda kinni ei pane. Ja järjest valjemaks nagu helin läks. Lõpuks pandi toas tuled põlema, inimesed hakkasid välja minema, ja ma sain aru et see on häiresignaal. Üldse mingit paanikat ei tekkinud, hakkasin oma rahakotti veel otsima:D Ega ma siis oma kahe kuu teenitud palka ei saa hosteli jätta, ja kui veel siin kuskil midagi põleb vms. Jap läpaka, telefoni, riided, PASSI, ma pean tõdema, jätsin „põlevasse majja“ Ei tulnud meeldegi et sellised asjad ka mul olemas on. Eks siis mul on hädaolukorral meeles vaid raha krabada:D Aga ega me kuskile ei kiirustanudki, oleks võinud 10 korda veel edasi tagasi käia. Minu peal magav poiss vist apsull ei kuulnud seda õudsalt signaali. Ma ei tea kuidas saab inimene niiiiii sügavalt magada. See vist magaks rahulikult siis ka kui ta kõrval 3 maailmasõda käiks. Aga siis ta sõber tuli ja raputas teda ülesse, kõigepealt saatis ta vist oma sõbra pikalt sinna samusesse , siis ütles et ta magab edasi ja kui sõber kolmandat korda teda äratas, siis sai vist aru, et nüüd on minek. Ronis oma nari pealt alla ja läksime kõik hosteli hoovi peale. Kõik backpackerid olid selliste padja nägudega, ööriided kõigil seljas ja keegi midagi aru ei saanud:D Kõik vaatasid üksteisele arusaamatute nägudega otsa ja lihtsalt seisime. JA VIHMA KALLAS OJADENA! Taevas oli ka mingi imelik punane kuma. Mingi 10 minutit me seal siis ootasime ja siis see vanamees lülitas häire välja. Aga naljakas on see et keegi meile midagi ei öelnud et see oli valesignaal vms. Kõik läksid rahulikult tagasi magama , kuigi ei teadnudki miks me siis pidime välja tulema. No selline oli siis meie öö.
Ja nüüd tänasest. Magasin rahulikult 11neni, gerda läks poole 9st tööle. Terve meie tuba oli tühi, ainult mina jäin üksi sinna magama. Ärkasin selle peale et koristajatädi tuli meie tuba koristama ja siis receptioninaine oli ka meie toas. Keerasin teist külge ja siis nad küsisid, et Maria kas sa tead kes seal voodis magab?! Ma unisena ei saanud midagi aru, üldsegi mis voodist jutt käib. Igatahes mina ei teadnud kes seal tavaliselt magab, nad olid leidnud mingised alkoholi pudeli korgid ja nagu te teate siis meie hostelis juua ei tohi! Naljakas on see, et kes see loll jätab oma voodi alla pudelikorgid, kui veel teatakse ka et täna koristatakse meie tuba. No tõesti! Peida ära siis või midagi, aga noh, ega mõistus pole enda teha. Siis ajasin ka endale kargud alla, ja läksin linnapeale shoppama. Teate ostsin täna endale lõhna ära! Läksin siis mina lõhnapoodi, ja mul polnud õrna aimugi millist osta. Proovisin seal põhimõtteliselt kõik lõhnad läbi, lõpuks läksid kõik lõhnad sassi, siis enam ei teadnud mis lõhn see mulle meeldis ja mis mitte. Täielik segadus oli, pood ka juba lõhnas nagu üks suur LÕHN :D Jap, raske on see lõhnaost. Kusjuures minu eelmine, Georgio Armani Code oli ka seal olemas. Aga liiga kallis mingi 800 krooni vist. Lõpuks võtsin Toommy Hilfigeri mingise lõhna, hakkasin sellega kassa poole minema, siis nägin veel ühte lõhnaletti, mida ma ennem polnud näinud.:D Hakkasin siis sealt valima, kahjuks paljudel lõhnadel polnud testreid, ma ei saa aru kuidas sa saad lõhna osta kui sa ei tea mis lõhnaga ta on?! Ega sa ju karbi järgi ei lähe lõhna ostma, riideid võid ilma proovimata osta aga lõhna?! Ei saa aru, küsisin ka et kas teil testreid ei ole. Vastuseks tuli et ei. Ja siis müüa tuli minu juurde ja hakkas lõhnu kirjeldama. Umbes selline kirjeldus oli Calvin Kleini lõhnal: Pole väga magus , selline keskmine:D NII originaalne kirjeldus minuarust, täpselt selline lõhn mida ma tahaks:D Siis läks ta minema, ja ma nägin ühte Hugo Bossi lõhna, ma tean et mul kodus oli mingise Hugo Bossi lõhna tester ja see mulle hullult meeldis. Aga ma ju ei teadnud kas see on see lõhn:D ega siis midagi, kratsisin karbi lahti ja proovisin. Ja oligi! MA olin nii õnnelik. Teate palju see lõhn maksis 1300 eesti krooni vist:D AGAAA, ärge muretsege, ma ei ostnud nii kallist lõhna, sest see oli soodukaga. Sain 500 krooniga :) ja suur pudel ka veel. Nüüd ma käin hostelis ringi, Hugo Boss kaela peal :D Okei aitab sellest lõhna jutust. Tegelikult polegi rohkem midagi teinud täna, maksin üüri ära, söön mangot. Mangot sööme me praktiliselt iga päev, kas siis lõunaks või õhtuks. Hommikusööögiks eriti mangot ei taha. Aga nüüd ma mõtlen et peaks poest hakkliha ostma, ja siis endale kotlette vorpima. Mõte tundub hea, loodan varsti tegusid ka näha:D

1 comment:

  1. Päris õudne häire ikka.. mul juba film jooksis kuidas seal hull action lahti läks aga õnneks siis ikka oli valehäire :)
    Päris hästi said siis lõhna kui 500 ;) Ütle nüüd, et hugo bossi orange - see mu lemmik :)
    aga edu sulle sinna jätkuvalt :P

    ReplyDelete