Thursday, March 31, 2011

1.04

Nii nüüd on siis see koht käes. Eile veel arvasime, et suudame rohkem vastu pidada, aga no peale tänast poleks ma arvan ka kõige tugevamat sorti hiiu mees siin kannatanud kauem olla. Praegu istume stanthorpe bussijaamas ja ootame bussi Brisbane'i, selleni on veel 2 tundi aega, õnneks! Sest kauem me siin linnas enam olla ei taha. Muidugi on häid mälestusi, ütleme nii, et stanthorpe aeg algas halvasti, keskel on häid mälestusi ja lõppes ülisitalt :D aga ma siis räägin mis toimus...

no tööle läksime nagu ikka, kõik oli normaalne, pakkisime häid brokkoliinisid ja pärast pakkisime brokkoleid. Kuni algas lõuna. Läksime siis lõunale, juba siis oli mingi räige nõudehunnik sinna kööki ilmunud. Ei teinud me sellest välja! Tagasi tööle minnes, tuli välja et ega enam eriti kauem see ei kestagi, kuna meil sai jää otsa. Niisiis tegime kõigest pool tundi veel tööd ja reedene päev oligi läbi ma ei teagi, tegime mingi 4 tundi vist kõigest. Saime oma palga ka kätte ( naljakas on see, et isegi palju saime, tegime ainult 28 tundi see nädal ja mul on sama palk mis minu emmekesekene saab kuus :D )ja tulime siis koju ära. Ja siis hakkas see pihta. Meie istusime kõik teleka ees, kuni üks persooon siin tuli tuppa ja küsis, et kas meie enda nõusid ei taha ära pesta?! Me olime gerdaga nagu sõnatud, et mismõttes, meie oleme alati oma nõud ära pestunud, kohe peale nende mustaks tegemist. Ühesõnaga hakkas bossi panema seal. Ütles, et keegi igatahes jätab oma mustad nõud koguaeg sinna kööki vedelema, ja ennem meie siia tulekut oli koguaeg plats puhas. No ma ei tea milline see köök ennem meie tulekut siis välja nägi, aga ma arvan et palju hullem kui praegu, sest me isegi koristame seal, tema ei tee seal mitte muffigi. Ühesõnaga vaidlus läks päris kräbedaks, kuna me ju teame et meie oma nõud peseme koguaeg ära ja me teame ka kes need sinna jätavad. Karjus ja räuskas seal, et minge peske oma mustad nõud ära, et seal on lausa rõve süüagi teha. No me selle peale karjusime talle vastu, et kujutad sa ette kui rõve on meil telekat vaadata kui sa meie kõrval oma suitsetad, Niiet terve tuba on tossu täis, hea et andur tööle ei lähe. me peame pärast seda elu siin taastusravile minema, et oma puhtad kopsud tagas saada! Tegelikult polnud nagu üldse meie süü, aga ta lihtsalt tahtis nokkida ma arvan, terve päev ta on käinud ja nokkinud kõigi kallal. Mingu ja pesku ise oma nõud ära, mida ta meie kallal vingub, ega me ta teenijad pole. Ega see lisas ainult vürtsi juurde et me sellest suitsetamisest rääkima hakkasime, siis ütles ta sellepeale, et kui teile ei meeldi kaduge välja, et meil on kohe uued üürilised siin võtta. Et neil täitsa suva kus me läheme, olemegi talle juba närvidele käima hakanud. No siis viskas meil üle, ei öelnud me talle enam midagi, sest kui keegi ikka sulle näkku ütleb, et ma olen närvidele käima hakanud kellelegi, no sellest mulle täitsa piisab, läksime siis oma tuppa ära, vedasime oma backpackeri kotid kapist välja ja pakkisime nii kiiresti kui võimalik oma kotid kokku, ei tahtnud enam siin sekunditki olla. Ainuke mure oli alguses see, et mis kell buss läheb ja kuidas me linna saame. Õnneks netis oli ajad üleval, saime kiiresti piletid ka broneeritud läbi neti ja kuna me nendelt enam mingeid teeneid ei tahtnud, siis tulime häälega linna. Õnneks suht kohe võttis üks tädike meid peale, ja saime ilusti linna . Ütleme nii, et päris hea päev, reede, saime oma palga ilusti kätte ei pea selle pärast muretsema ja ega need töötunnid läksid ka kuidagi kiduraks. Niiet me ei ole üldse õnnetud. Saime seal mülkast ära vähemalt. No tõesti nii üle viskab ikka kui keegi lihtsalt tuleb ja sõimab põhimõtteliselt su näo täis, kuigi sa pole midagi teinud. Aga okei, meiega on kõik korras, brisbanes lähme arvatavasti sinna samasse hosteli kus me eelmised kaks korda juba oleme olnud ja eks see paistab mis edasi. Selleks me siia tulimegi et seigelda juuuu! (:

3 comments:

  1. Vauuuuu, nüüd alles algab seiklus! Hoian pöialt! :)!!!

    ReplyDelete
  2. HEAD JOPAKAD, me just täna Brisbane autoga läksime, oleksite võind HELISTADA :D teeeem, oleks teid linna toond :(

    ReplyDelete
  3. aiiii, kui see aprilli nali oli, siis saad tappa. aga kui polnd, siis ma olen õnnelik, sest teile ongi seiklust vaja, niiii lahe. :D ma juba ootan homset blogi! :D

    ReplyDelete