Friday, March 4, 2011

4.03

Sorri Kaisa, ma tean et sa oled seda kaua juba oodanud, aga ma lihtsalt ei jõudnud!! :D:D


Oh ma räägin teile veel eilsest õhtust :D


Mayle tuli siis india poiss külla. Nimi on ülekõige minuarust, me koguaeg tüdrukutega naerame seda. Prince on nimi nagu Prints siis :D Ta ise ka naerab, May siis, et issand kui jube nimi tal on. Nii, may siis vaaritas , või tegelt ostis poest vist mingit pastat, pani ilusti taldrikule, särki värki. Kattis laua ilusti ära, KAHELE , ja siis läks oma printsi ootama. Kahjuks aga prints eksis kuskile pimedas ära ja ta pidi talle vastu minema. Meie neljakesi istusime teleka ees ja vaatasime telkut, kuni Rikele tuli mõte et võtab pasta laualt ära ja peidab kappi. Rike siis jooskuga haaras taldrikud ja toppis need kappi, asemele pani taldrikud mille peal oli wrap (lavashi tainas teie jaoks vist) ja selle peale pani ta terve rohelise õuna :D Me lihtsalt kõht kõveras naersime. Tuli siis ta tagasi teleka ruumi ja tegime näo nagu ei teaks midagi. May ja prince tulid tuppa, may läks kööki askeldama, ja prints istus laua taha. Issand kuidas me naerma puhkesime, ma usun et Prince ei saanud mitte midagi aru, et mis toit see siis laual on. Lõpuks, no tõesti lõpuks tuli May ka laua äärde ja siis märkas seda värki:D aga lõppkokkuvõttes vist läks õhtusöök hästi :D

Täna ma kohe ootasin seda päeva lõppu. Sest meil oli ees ju kaks vaba päeva ja reede on palgapäev! Esimene poolaeg kuni smokoni läks kiiresti, siis hakkasime brokkoleid pakkima. See venis nagu härjaila. Pakkisime neid mingi paar tundi kuni meie supervisor küsis et kes kaks vabatahtlikku on nõus brokkoliinisid pakkima minema. Meie gerdaga siis läksime seda tegema, sest teistele see vist ei meeldi, neile meeldib brokkoleid pakkida. Minul on just asi vastupidine. Lõpetasime täna 2:45, et ei saanud päri 8t tundi täis, sest produktid lõppesid otsa...

keksisin veel õhtul batuudi peal :D ja nüüd õnneks on see nädal möödas! No kuni järgmise esmaspäevani. Aga meil on ainult 25-30 (oleneb mitu päeva nädalas me töötame kas 5 või 6) päeva veel töötada, siis hakkab minu elu kõige pikem puhkus! Siin saab reisida ja kodus ka veel terve suvi ees! Arvatavasti ei tule mul enam nii pikka puhkust ennem pensioni iga...

Teate kui suur ämblik meil esikus on. Ma pole nii suurt veel siin näinudki, kuigi tal on mingised vigatuksed küljes kui me gerdaga teda uurisime. Üks sõrg oleks nagu puudu, aga ega sellegipoolest talle ligidale ei julge minna. Las ta seisab seal rahus..:D

Homseks plaanime oma majas peo korraldada. Meil kahjuks ainult muusikat vist pole, võiksin oma läpakast lasta , kui ta kinni ei jookseks. See läpaka jura on omaette ooper, ma ülds ei viitsi sellest rääkidagi, ajab mind liiga närvi see teema. Restarte teen päevas päris mitu tükki, ennem kui see kast normaalselt tööle hakkab. Aga ehk siis homme korraldame väikese praasniku, küsisime peremehelt ka luba ja ta oli nõus. Kutsusime eesti poisid, aga nad veel ei tea kas nad saavad, ja teised tüdrukud pidid ka kedagi kutsuma , siis meie farmist tulevad tüdrukud kohale, ja loodame et saab lõbus olema.

Issand kui hea on mõelda et ma saan homme magada!!

No comments:

Post a Comment