Wednesday, March 2, 2011

2.03

Nii, millest siis täna alustada. Alustame sellest et tänasega sai kaks kuud Stanthorpes!

Aga Mul on nüüd interneti krediiti niipalju üle, ja laupäeval saab see aeg täis. Skaipida ka kellegiga ei saa, sest kedagi pole kodus :D Niisiis hakkan vist laule tõmbama selle raha eest, lihtsalt maha ka ei tahaks visata krediiti.

Töötasime täna tund aega vähem kui tavaliselt, niiet 7 tundi, ma ei teagi miks, sest öeldi ju et see nädal peaks tulema väga töörohke. Aga borkkoliinid said otsa ja meil polnud enam midagi pakkida. No ilmselgelt oleme me liiga kiired :D Saime siis kella kahest vabaks, ja hakkasin endale kaeraküpsiseid tegema. Kas need on mingi eesti retsept?! Sest sakslane ja korealane vaatasid neid küll nagu mingeid ime asju, ja ei uskunud et ma need ise tegin. Tahtsid kohe et ma neile ka õpetaks tegema et nii head olid olnud :D ütleme nii, et ega nende tegemine mingi hiinaime ei ole , põhiasi mis peab olema on siiski ainult ahi :D ja kunagi tahame gerdaga leiba ka teha, nagu musta leiba. Me leidsime siit poest kohe leiva jahu või ma ei teagi mis asi see on. Igatahes paned ahju ja leib ongi vamis. Aga see on päris kallis, kui me rikkamaks saame siis võime ju rikkainimeseleiba ka teha.

nüüd õhtul tulid jälle sellised tumesinised vihmapilved peale, et hakkas sadama. Kusjuures nii on iga päev, mingil ajal õhtul ajab jälle pagi ülesse, ja tuleb sellist vihma et meil esiku katus laseb ka läbi. Kõik jalatsid on peale seda padukat märjad :D ja kui ma nüüd jälle õue vaatan, siis tuleb uus sahmakas vist kunagi õhtu poole veel. Täna öösel näiteks paugutas ka päris julmalt, tavaliselt ma ikka une ajal ei kuule müristamist, aga no see... see oli midagi sellist nagu keegi laseks jahipüssist mu kõrval. Kuigi ega see mu und ei seganud, keerasin aga teise külje ja rohkem ma sellest midagi ei mäleta.

Ja me leidsime gerdaga endale uue treeningumeetodi. Meil on siin õues trambuliin, täna hüppasime mingi 10 minutit, no kopsu võttis nii kokku küll. Siis tegime seal peal niisama mingeid naljakaid samme ja värke. Peremees jalutas eemal põllupeal, ma loodan et ta ei näinud , muidu äkki vaatas küll et oh kui „toredad“ tüdrukud:D Kuigi ta ja ta naine olid Rikele mingi aeg öelnud, et need tüdrukud, meie siis, innustavad nende lapsi ka sporti tegema. Mis on päris hea asi minuarust :D Nii tore.

Ja Rike läks meil kohtingule. :D Pubis ta oli päris meeleheitel, ütles et no te olete noored, aga tema juba vanem ja tahab endale siis vist kedagi kiiresti leida. Nagu näha, läks vist õnneks. Igatahes terve nädala me pole muud kuulnud kui Robbie siin ja Robbie seal.. Nüüd on lõpuks nad siis saavad kokku. Eks siis homme kuuleb kuidas läks. Aga ega ma rohkem teie kallist aega ei raiska, hakkan ka telekat vaatama. Muideks ma tahtsin küsida millal teil kevad hakkab?

No comments:

Post a Comment