Thursday, March 3, 2011

3.03

Miks siin peab koguaeg sadama?! No ma saan aru et sügis hakkas, aga siin peaks ju sügis natuke teistsugune olema , mitte nagu sügis. Igatahes jope pidi ilusti töötades peale tõmbama, sest muidu oli küll külm.

Saime täna teada et nädalavahetus on meil JÄLLE vaba, vat sulle seda töötihedat nädalat mis lubati. Aga mis seal ikka, peaaegu 40 tundi saab ikka kirja. Õunafarmis oleks kindlasti halvemini läinud, kuna vihmaga nad ju ei tööööta. Pakkisime oma brokkoliinisid ja bokkoleid, päev läks päris kiiresti. Hea on isegi mõelda et homme on viimane päev ja siis tuleb nädalavahetus! Homme on ka palgapäev..üldse palju parem on minuarust palka saada iga nädal. Ma ei kujutagi enam seda ette ey ma peaks 4 nädalalt oma palka ootama. Täitsa kohutav tundub, nädala kaupa on palju parem arvestada, siis näed palju sa säästa saad jne. Eesti võiks ka selle muudatuse teha, aga samas , kui su palk on miinimum, siis mida sa selle saja euroga nädalas ikka peale hakkad, isegi vähem saad vist. Käid ostad poest pulgakommi ja oledki miinuses. Oh jahm, ma veel naudin siis seda nädala kaupa palga saamist, no ainult 5 nädalalt ongi jäänud veel seda nautida.

Nii minul on juhe koos, kui aus olla siis see oli juba peale esimest kahte lauset koos. Ja ma mõtlesin et mida ma kirjutann?! Jalad külmetavad aga sokke ka ei viitsi tooma minna, peaks leiutama puldiga sokid, mis tulevad ise su juurde.

Oh selline naiste kisa läks praegu lahti. May-korea tüdruk- oli esikus ja karjus: „Rike mul on sulle kingitus!“ tuli siis tuppa, ise naerab ja käes paistab midagi olevat, rike istus siis tooli peal ja may tegi käed lahti. KONN! Pisike armas konnake. Aga kui ta käed lahti tegi, siis see konn hüppas täpselt nagu Rike peale, aga tegelt lendas maha. Rike karjus, arvas et see on tema peal. :D:D Me kõik purskasime naerma. Konn hüppas ilusti põrandal edasi, kuni May ta kinni püüdis ja ma ei teagi kuhu ta selle viis. Vot selline tüdrukute kisa oli siin.

No comments:

Post a Comment