Tuesday, March 15, 2011

15.03 (ma ei tea miks blogger mu blogi ülesse ei pannud, eile küll näitas et lisas uue blogi :S no pole hullu, saate kaks korraga siis!)

Kirjutan ruttu ennem „my kitchen rules'si“ blogi ära, sest sellest saatest oleme me kõik täielikult sõltuvuses. Keegi ei taha ühtegi saadet vahele jätta. Niisiis loovutan ma järjekordselt „kodus ja võõrsil“ sellele, et blogi teile kirjutada. Õnneks midagi erilist mul teile täna jutustada pole, lürbin siin oma lattet ja tunnen töövabast õhkkonnast mõnu!

Täna oli tööjuures suur peretüli. Meie farmeri õde pakib ka meiega seal shedis , maasikaid ainult. Ja täna tuli farmer ta juurde ja ütles talle vist midagi sitasti, et miks ma peaks sulle rohkem maksma kui teistele. Siis hakkas see õde seal vaikselt nutma, farmer läks minema. Me alguses ei saanud midagi aru, aga eks siis farmeril oli halb päev, võib olla ka eilse pärast oli tal sitt tuju ja elas selle õe peale siis välja. Aga pärast tuli välja et see õde oli ka ennem talle midagi sitasti öelnud, et mõlemad olid süüdi. Igatahes pakkis õde oma 3 asja kokku ja tõmbas jeehat, ja ütles et enam ta siia tagasi tööle ei tule. Selline seep käis täna. Niiet väike peretüli!

Te ei kujuta ette kui palju asju meil on vaja pakkida, mingi üle 40 bin'i brokkoleid oli täna hommikul, ja brokkoliinidest ma ei taha üldse teada palju neid veel on. Ja korjajad korjavad koguaeg juuurde! Me laseme seal nagu oravad rattas, aga bin'e vähemalt ei jää. Muidu on tore teada, et tööd jätkud päris kauaks, sest külmaruumid on umbselt värki täis mida pakkida tuleb. Näeb siis kas saame nädalavahetuse ka vabaks, kui korjajatel oleks homme vaba päev või midagi siis võib olla jõuaks järje peale. Aga praegu on küll nii palju pakkida!

Töölt ära tulles hakkasin joonistama. Ostsin eile suure paberi, sest tüdrukud tahtsid et ma meid joonistaks ja siis paneme siia seina peale. Mingise teise pildi võtame raami seest välja ja paneme minu oma asemele:D uhke värk, nüüd ma siis joonistasin meid 5kesi, täitsa valmis ei saanud, aga peaaegu. Ikkka kooomiksistiilis nagu te arvata võite, ei viitsi ma uhkemat meisterdada. Kui valmis saan siis võib pildi netti ka panna. Tore on teada et meist jääb siiski mingi mälestus ka siia majja , siis teised tsikid kes siia kunagi tulevad, teavad mis tegu tüdrukutega siin ennem tegemist on olnud :D

kui siis homne tööpäeva läbi on, ongi nädala selgroog murtud! Jess, hakkab otsi kokku võtma see nädalake! Ja homme on VÄGA suur tähtpäev ka meie jaoks. Vist lähme grillima , oh siis saabki seda ka nagu tähistada, lööme kaks kärbest ühe hoobiga ;)

No comments:

Post a Comment