Wednesday, March 23, 2011

23.03

Öeldakse ju, et rahvale on vaja tsirkust ja leiba. No leiba meil võtta kahjuks pole, ka kõige parema tahtmise juures. Seda ehtsat ja õiget, aga tsirkust saab küll. No täna sai! Eesti poisid juba eile kutsusid meid stanthorpe tsirkusesse ja kuna midagi muud teha siin ikka pole, siis terve tänase päeva meil olid juba tsirkuse mõtted peas.

Tööle läksime ikka kell 8.30, olgu öeldud et homme samuti, ja tegime täna poole 3ni tööd. Niiet päris 3ni ikka välja ei venitanud. Mõtlen ikka, et pole hullu. Õunafarmis oleks asi 100 korda hullem, kõik need vihmased päevad me oleks arvatavasti hostelis passinud ja üüri maksnud niiet nutt kurgus. Töölt ära tulles, panime kohe viisakamad riided siis selga ja põrutasime linna. Kuna me ju ei teadnud millal see tsirkus hakkab, mõtlesime siis, et passimine niisama niikaua linnas kuni tsirkus alustab. Aa, julia ja rikega läksime muidu, sest eesti poisse me enam kätte tänase päeva jooksul ei saanud. Ei tea mis nad tegid siis... linnas polnud midagi eriti teha, käisime paaris poes ja siis otsisime kohta kus süüa. Alguses läksime itaalia restoriani, see paistab kõige uhkem nendest kõigis. Aga arvasime et on liiga kallis, kuid uudishimu oli tappev. Niiet astusime restorani sisse, et vaadata menüüd. Õnneks ei olnud üldse kallis! Ja toidud paistsid ka head, ma juba põhiimõtteliselt valisin endale toidu ära, kuni tädike tuli meie juurde, ja ütles et nad sulgevad varsti restorani, ja ainult magustoitu ja kohvi saab tellida! Kõigil oli pettumus missugune, niiet jalutasime sealt heaga minema. Ma ei saa aru, kuidas pannakse söögikohad kell 5.30 kinni?! Kas just sellelajal inimesed ei tahaks tulla restorani sööma?! Siin vist käib asi teistmoodi. Edasi läksime kuskile rike söögikohta, sest see restoran kus me gerdaga koguaeg käinud oleme, see oli ka kinni. Rike söögikohas tuli välja et nad alustavad õhtusöökidega alles kell 6. läksime siis järgmisesse, mingi Clubi moodi kohta, kus oli kasiino ja siis restoraan ühes. Ka seal alustati söögiga kell 6. tunnnnnni aja pärast alles! Me jooksime nagu lollid ühest kohast teise, ja kõhud olid ka tühjad. Käisime veel ära hiinarestoranis aga see kellelegi ei meeldinud:D lõpuks mõtlesime et raudselt lähme poodi, ja ostame sealt endale kiiresti midagi, ning see ongi meie õhtusöök! Aga tahtsime endale ikka ilusamat õhtut, ja viimaks siiski läksime sina rike söögikohta, ja ootasime mingi pool tundi , et saaks tellima hakata. Toidukuhi mis taldrikul seisis, oli metsik. Ja taldrik ise nii väike, ime et söök seal alla ei veerenud. Päris raske oli sealt küll süüa, aga söök oli hea. Nii kõhud täis läksime siis tsirkusesse. Telgid värgis kõik olemas, ostsime piletid ära (kusjuures mina suutsin selle ära kaotada, hea et ma üldse sisse sain :D ma ei kujuta ette ka kuhu ma selle panna võisin, sest mul ei olnud sellist kohta kuhu ma selle oleks panna saanud! ) ja läksime siis ootama, sest telki kus tsirkus toimus veel ei saanud. Küll aga olid õues mingi tassidega-karusell, ponisõit, ja mingi pallimäng. Ja meie siis läksime, nagu väikesed lapsed sinna tassi-karusellile :D igaüks sai endale tassi, istusime sinna sisse ja need hakkasid pöörlema. Me lihtsalt naersime, sest kõik väiksed lapsed olid järjekorras ja me olime esimesed, need vaatasid küll, et no täitsa lollid :D laste karuselli peal, aga meil oli väga lõbus :D ja edasi läksime siis tsirkusesse, võtsime muidugi kõige odavamad kohad, aga ei olnud telgi taga, täitsa ilusti nägi kõige. Ja teate kui hea muusika! Aafrika tsirkus oli, mustad mehed tantsisid, naised ka. Siis tegid igast trikke ja värke, no nagu ikka. Loomadest olid ainult esindatud 3 poni, kes midagi erilist ei teinud, aga see show inimestega oli lahe. Ma poleks uskunud et mulle see meeldib, sest ma olin juba ennem sinna minemist, nii väsinud aga tõesti ma võin öelda, et parim tsirkus kus ma olen olnud. 2 tundi kestis ja nüüd oleme tagasi kodus, voodis pikali. Aa, kõige parem oli see, et no eriti seal pilte teha ei saanud, kuna ilma välguta jäid need väga halva kvaliteediga, tegime siis videosid. Kui pool etendust läbi oli, siis alles saime aru, et tegelt ei tohi üldse filmida neid. UPSi, kaamera on igatahes videoid täis, no aga mis teha. Olen eestist ja ei oska inglise keelt! :D

1 comment:

  1. Teie restorani lugu seostub mulle väga minu enda söögiotsimislooga :D gerda teab :)

    Äge!

    ReplyDelete