Saturday, March 12, 2011

12.03

Nii asi on nüüd metsas, asi on nagu nii metsas kui metsas üldse olla saab. Täielik kuusemets on siin ikka! Homme panen arvuti posti ja saadan eestisse, asualt! Saab lõpuks jamast lahti, mida ma sellest kaasas tarin kui tolku pole. Nii, enam te minuga skaipida ei saa, enam ma blogisid ülesse ei saa panna, ENAM TE MINUST ÜLDSE EI KUULE!

Kõik algas eile kui tahtsin oma neti pulgaga õhtul netti minna, aga tutkit! Proovisin siis 2 tundi pusida, ja ei midagi. Õhtul laadisin oma blogi gerda arvutiga ülesse ja te ei saanud midagi aru. Nüüd mõtlesin et äkki täna on asi targem aga EI! Jätsin selle jama siis õhtuks.

Hommikul ärkasime kuskil 8st ülesse, ja panime end valmis ja hakkasime ootama. Ootasime ja ootasime, ootasime veel ja natuke veel. Siis ärkas Julia ülesse. Pani tema siis pesu pesema, üks masinatäis sa valmis, siis pani tema teise masinatäie tööle. Ma olin juba ahastuses :D siis tuli välja et korea tüdruk tuleb ka meiega linna, ta ütles et võtab kiire dushi. Meie ikka veel ootasime, ja nagu te teate, mõned vähemalt, oodata mulle ei meeldi! Aga ma harjutan end vaikselt, sest kodus tuleb kaua mul oodata teiste järgi ;) nii, sai siis see masinatäis valmis ja 10 läbi midagi hakkasime minema. Päris lähedal on see warwic siit ikka, pole üldse kaugel. Läksime kohe shopping centerisse , aga no, ütleme nii et pettumus mis sugune. Alguses poodi lähed oled pahviks löödud kui kirju kõik on ja ühtegi ilusat riiet ei paista, kõik hilbud tuleb ükshaaval üle vaadata ja siis saad aru et no midagi leiab. Aga shopping center polnud eriti suur ja midagi minesatvalt ilusat ei olnud. Ostsin ühed tänavakingade moodi asjad, siis kleidi (jälle :D ma tean, aga ilus on no) ja siis ühe kamspunijaki moodi asja, pole nagu kampsun ja pole jakk, selline HÕLMIK, jah just, hõlmik ongi selle asja nimi ;) olen ma ikka tark! Ja siis süüa, palju palju süüa :D aa , retuusid ostsin ka. Nägime poes oma farmi perekonda ka, peremees küsis meilt et no tüdrukud, tulite oma raha laristama?! :D

Tulime siis koju ja hakkasin selle netiga pusima, võtsin telstra (netipulga firma) numbri lahti ja helistasin sinna esindusse. Rääkisin tädima mingi üle tunni aja, ASJATA, uninstallisin oma brodbandi arvutist ära, ja nüüd ei võta arvuti üldse seda omaks, niiet uuesti installida ma seda arvuti ei saa. Tädi ei osanud midagi öelda, ja andis mulle uue numbri. Helistasin siis sinna, ajasin jälle uue tädiga tund aega juttu, ja ASJATA! Ütles mulle lõpuks, et oh Maria mul on kahju (no uskuge mind mul on kahjum), aga mine sinna poodi tagasi kust sa selle ostsid ja vaata äkki annavad asenduse. Ma siis , väga rahulikult, ütlesin, et andke tõesti andeks, aga ma ei ole seal samas linnas enam kust ma selle ostsin! Siis käskis mul telstra esindusse minna, mida ma arvan et stanthorpes kindlasti pole, niiet ma ei tea mida ma nüüd teen. Hea asi on see, et asi pole siiski vist mu läpparis, vähemalt!! sest kui ma gerda netipulga enda arvuti panin hakkas see kohe installima, ja kui ma enda oma gerda arvuti panin, siis see ei teinud mitte piuksugi. Kas ma ei ole vähe närvis! Õnneks, no tõesti õnneks, on gerdal normaalne arvuti olemas, ja äkki, kui ma ilusti palun lubab ta mul oma blogisid ülesse ripudata (nagu see siin) ja vahest ka facebookis käia, siis jagame kuuraha kaheks, ja hoiame neti pealt ka kokku. Niiet kui te tõesti paki kodused saate, siis ärge erutuge, see pole mingi suveniirikingi pakk, vaid see on mu peavalutekitav arvuti. Aga kõigepealt ma vist lähen stanthorpe tehnikapoodi ja lasen seal neil seda asja vaadata, ja kui see ei aita, siis annan ühele poisile keda rike tunneb, äkki tema jagab. Hullemaks enam asja ikka teha ei saa ju. Pilte ülesse ei saa laadida, muusikat ei saa kuulata, mänge ei saa mängida ja nüüd internetti ka minna ei saa! :D minuarust küll enam hullemaks minna ei saa..

näpukese seiklused on sellised, tavalised, natuke annab tunda aga pole hullu.

Ok, ma nüüd lähen masetsen edasi selle arvuti pärast, üks nuhtlus on! Ma kardan seda, et kui ma nüüd eestisse tulen, siis arvuti parandaja ütleb : „ Aa, sul oli selles viga!“ ja vajutab ühte klahvi, ja arvuti töötab nagu MIKI! Siis ma hakkan tõesti nutma.

No comments:

Post a Comment