Thursday, March 31, 2011

31.03

Plirts-plärts, läbi ongi märts. Meil küll siin ei lirtsu midagi, aga teil võiks küll suured sopahunnikud igalpool olla. Siis ikka mõtled, et oh kuidas ma ei igatse seda Eesti ilma :D gerda just siin ütles, et viis pool nädalat veel austraalias olla. Lihtsalt nii uskumatult vähe tundub. Ja selle aja sees me veel kaks nädalat töötame, ja peame veel reisida ka jõudma.

Tööööl, no mida ma teile sellest pajatan. Pakkisime brokkoliinisid, alguses olid need vastikud. Sellised kõverad, õisi ja lehti täis. Ja see võtab palju rohkem aega, neid lehti ja õisi ära noppida, kui siis äkki hakkasid mingid supppper ilusad brokkoliinid tulema. Saime mingi 2 kasti neid tehtud ning meie rühmale öeldi et minge nüüd brokkoleid pakkima! No minee kui ebaaus, muidugi said siis maasikapakkijad tulla brokkoliinisid pakkima, neid häid ka veel! Mina mõtlesin, et ei, mina siit ei liigu, tahan neid ilusaid brokkoliinisid pakkida! :D need läksid nii ludinal, aina lapi puntrasse, mingeid lehti ja õisi polnud. Brokkoleid me pakkisime siis terve ülejäänud päeva põhimõtteliselt. Tegelt pool tundi ennem lõppu saime tagasi brokkoliinisid pakkima minna, neid häid ikka veel. Hea lõpp oli päevale vähemalt. Saime oma 7 tundi kirja, ja nädala lõppsaldo on ikka väga nadi. Ma ei teagi mitu tundi tuli, äkki 27?! ja homme alustame samal ajal mil tänagi, niiet saame järgmisesse nädalasse esimesed 7 tundi loodetavasti kirja.

Teate, enam meil ei olegi siit nii kahju ära minna :D meil hakkavad vaikselt need tüdrukud vastu. Kaks tegelikult. Esiteks see suitsetamine, gerda veel avastas sellise asja et nad ähivad peale mahvi allatõmbamist, ja nüüd hakkasin mina ka seda kuulma kuna gerda mainis seda mulle! :D aga no okei, suitseta, minupärast kasvõi end haigeks, aga nad teevad seda toas! Elutoas, niiet kui nad kahekesi lasevad siin, siis on kõik kohad paksu tossu täis, kaasaarvatud meie kopsud. Nii see selleks, eks see ole igaüheoma asi. Aga veel häirivam on see, et üks persoooon ei korista enda järgi absoluutselt. Näiteks üle nädala oli meie köök nagu mingi sealaut, kõik TEMA nõud olid köögis pesemata, ja see nõudehunnik oli üüratu. Teine tüdruk jätab ka nõudsid nii kraanikaussi, aga ta peseb peale 4 või 5 päeva ikkagi ära, kuigi seegi on häiriv. Alguses gerda tegi sellist taktikat, et pesi nende nõud ka kohe ära, arvates et äkki neil hakkab imelik kui keegi nende nõud ära peseb. Aga oh ei, kus sa sellega. Ma arvan et see andis neile isegi tuuri juurde, et nüüd võib situtada rohkem nõusid, sest neid ei pea enam pesema. Siis viskas gerdal ka üle ja see nõudekuhi kuhjuski meie köögis mingi nädalakese. Vabanduseks tõi ÜKS persoon, et ta ei saa pesta kuna TEINE persoon paneb nõud kraanikaussi ette, ning ta ei saa neid pesta! Ma siis , hea inimesena, tõstsin need nõud kraanikausist eile välja, et ta ometi need ära peseks! :D ja üllatus üllatus, hakkaski ÜKS persoon neid pesema, aga ta pesi ainult tõesti enda omad. Täiesti hull, sest teised on alati tema omad ka ära pestnud, aga tema siis pesi ainult pool sellest hunnikust. Õnneks on nüüdseks see eelmise nädala hunnik kadunud, aga uued nõud on juba köögis virnas. Ja seda teevad ainult 2 inimest siin, sest meie peseme koguaeg kohe oma nõud ära, mitte ei jäta vedelema. Ühesõnaga see ajab meid väga närvi, ja mingi EGOtsemine on ka siin lahti läinud. Vähemalt nüüd ma olen seda rohkem tähele pannud, et ikka majas on tunda kes peremees on. Meie hoiame veel madalat profiili, sest kui selle inimesega tülli minna, siis peaks siit majast minema ka minema. Aga jube lohakad ikka, eriti üks! Kuid hea, saabki siis siit minema, kauem küll siin ei suudaks vist olla, üle hakkab viskama. Mõtlesime et eesti inimesed vist küll nii lohakad pole. Siin olles mõtled ikka, et no mõtlesin olen mina laisk, no olen, aga nemad! Jap, nüüd tunneme end küll ikka nii tublidena .

Täpselt kahe kuu pärast on mul eestis nii surmigav, et tahaks tagasi austraaliasse :D

1 comment:

  1. pidage vastu, ainul kaks nädalat veel suitsukat ja pesemata nõusid! ;) musimusi. te saate hakkama!

    ReplyDelete