Saturday, March 26, 2011

26.03

Teate kui lahe, kõik me tüdrukud jookseme mööda maja ringi, peegli ette, dushi alla, uuesti peegli ette, otsime riideid, vaatame üksteise soenguid, meiki ja riideid . :D nii lahe, ühesõnaga valmistume siis oma järjekordseks maja peoks. Kõik peab toimima! Söögid on valmis pandud laua peale, täna me degusteerime porganti viile, kurgi viile tipikastmega, no muidugi krõpse, siis praetud seened suvikõrvitsaga, mingid soolased küpsised olid siin kuskil, kummikommid ka, ma ei tea kes need ostis :D igatahes parem kui eelmine kord, kus olid esindatud ainult krõpsud ja pähklid. Kuid pähkleid me enam ei ostnud, sest eelmine kord oli terve põrand pähkleid täis, kui me hommikul ärkasime. Niiet seekord oleme targemad. EI PÄHKLITELE! Siis täna värvisime 3kesi juukseid, gerda, julia ja mina. Keegi ei teinud mingit dramaatilist muutust, julia on ikka blond, mina pruun ja gerda punakaspruun. Aga lihtsalt juuksed säravad rohkem. Arvatavasti keegi aru ei saa, et me värvinud oleme, aga meile vähemalt meeldib. Päeval siis tegelesime juustega. Nüüd hakkavad kõik enam-vähem valmis saama. Gerda tegi veel rikele soengu pähe. Ma poleks uskunud :D aga täiesti ilus tuli, rike on ka nii õnnelik, jookseb siin peeglivahet. :D siis mina kõrvetasin täna päeval plaate, kuna mina olen siis ainuke kellel on mingit muusikat. Nemad orgunnisid plaadid muidugi. Nüüd musa mängib, aga alguses hakkas jupsima. Muusika võttis kinni, meil juba olid närvid püsti, et ei või olla, muusika jookseb kokku! Õnneks meil oli teine dvd player ka,, niisiis vahetasime dvd playeried, nüüd enamvähem OK! Täna siis tegin mina köögi korda, päeval pesin selle nõudehunniku ära, mis pole minu ega gerda oma, vaid teiste majakaaslaste omad. Meid ajabki see nii närvi, et nad enda järel kohe ära ei pese, meie peseme koguaeg ära, aga no, mis teha. Kui pidu tuleb, siis ei saa ju kööki sitaseks jätta, päeval pesin siin nõud ära. Ja nüüd õhtul, jällle!!! sama suur hunnik, ma pidin kreepsu saama, aga no pesin uuesti kõik ära. Nüüd peaks kõik KUNNOSSA olema. Jap, tüdrukud just kolisid suurde tuppa, meil mingi punane juhe põleb maas. Nagu jõulutuleke või midagi :D päris lahe.

Aga täna polegi me midagi huvitavat teinud, vaatsime mingi sada filmi ära. Gerda tegi oma akadeemilist testi hommikul 3 tundi, mina küll poleks viitsinud. Ausõna, koolile mõtlen ma alles sügisel, sest praegu olen ma küll nii loll kui loll üldse olla saab. Mitte midagi enam meeles pole, ainult brokkoleid ja brokkoliinisid oskan pakkida :D aga sügisel tuleb siis see jama. Ma ei teagi kuidas gerdal sellega läks, ta vist ise ka veel ei tea, aga eks kunagi saab teada.

Nii, saksa tüdruk ütles just: Terviseks! :D
Meie vastasime: Proosit! ( see on saksa keeles , niiet eestlased on varastanud selle sakslastelt! :D:D)

Adiiiiioos! 2 kuu pärast ärkan ma oma voodist!

2 comments:

  1. Te seal ainult pidutsetegi vist? Pole hullu, tegelt siin mõtlesin uurida, et mis teil järgmine või näiteks ülejärgmine nv plaanis on? Ma siin hakkan sinnapoole liikuma suht mingi n2dalaks ja siis võiks midagi teha äkki. Igaljuhul annan täpselt teda vee millal liigun.

    ReplyDelete
  2. kuule väga äge, meil just polegi midagi järgimine ja ülejärgmine nädal ees, või no nagu tavaliselt arvatavasti- pubi :D. aga tuled siis stanthorpesse?! :D või kuhu kanti... anna igaljuhul teada jahm oma plaanidest! :)

    ReplyDelete