Friday, March 18, 2011

18.03

Apppi ma ei viitsi blogi kirjutada, need 6 sõna olen saanud viimase 2 tunniga ainult kirja. Nii palju muud on teha, aga samas midagi ei tee:D ja nüüd kukkus 3s tund, ja ikka pole blogisse midagi uut kirjutanud. Niii proovin end kokku võtta..

reede siis jahm, äraksime ülesse ja samal ajal tuli Rike peolt koju :D meie supervisor käis siis peol. Eile oli mingi patricks day, iirlase roheliste mehikeste pidu. Aga meie sellest ei hoolinud, läksime magama ära. Hommikul tuli välja et meie otsene supervisor, see vanamees oli ka pubis olnud :D ja siis üks poiss veel, niiet ootasime naljakat tööpäeva kus kõik põevad peavalu. Aga seda siiski ei olnud, vähemalt meie sellest aru ei saanud. Rike polnud ühtegi minutit maganud öösel, niiet päris tore võis tal töötada olla.

Lootsime täna brokkolitega järkepeale saada, aga siiski ei saanud. Võib olla oleks ka saanud, aga meil polnud jääd, see sai otsa, ja me läksime tagasi brokkoliinidesse viimase tunni ajal.

Nüüd koju tulles on hea meel et see töönädal läbi on, aga me töötame ka pühapäeval! Järgmine reede on seda hea mõelda kui saame oma uue palgalehe, aga praegu tundub küll ulme. 6 päeva järjest töötamist. Eino saame hakkama, pole hullu midagi. Ja rike magas siis vist pool tundi ja läks täna jälle pubisse pokkerit see kord mängima :D ja homme ma arvan et tal on jälle sõit pubisse sees, kuna on laupäev. Aga tal on nüüd kaks päeva vaba, maasikapakkijatel on 2 päeva vaba, aga me töötame. Mis on tegelikult positiivne ju.

Oh ma olen mega väsinud, ja see nohu! Iga minuti tagant tõmba aga tasurätt välja ja nuuska. Kui tüüütu! Peale tööd küsisin peremehelt kas me võime jälle ämbri kaasa võtta :D selli prügiämbri muidugi:D:D ja võisime, ta ütles et ainuke kellele see ei meeldiks on lehm, no lehmast on mul ükskõik. Tarisime selle suure ämbri jälle koju. Aga see oli palju parem, sest maasikad olid mega suured ja ilusad. Olen end juba hulluks söönud nendest, aga piiri ka ei suuda pidada :D maasikatoormoosid on mõlemal ka valmis külmkapis.

Ja nüüd õhtul käis Julia meile pizzat toomas, ja pani praegu mingi filmi peale niiet selline mõnna õhtu tuleb :)

jess nelja tunniga sain blogi kirjutaud, see on vist mu uus rekord!

3 comments:

  1. Ma lugesin su blogi 25 sekundit pärast seda, kui olid selle postitanud :D

    Olge endiselt tublid! ;)

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. Sina kaaa! :) Laura sa oled ainuke kommenteerija, kuna Kaisa laseb üle :D

    ReplyDelete