Tuesday, March 29, 2011

29.03

Mis siis täna huivtavat juhtus. Ühesõnaga töö oli nagu töö ikka, tegime oma 4 ja pool tundi ära . Naljakas on see, et kuigi töö hakkab 2 tundi hiljem tundub see päev ikka julmalt pikk . Nagu teeks oma 8 tundi. Täna meil oli päris palju brokkoleid, niiet me ei jõudnud pakkijatele järele, arvasimegi et homme hakkame poole 7st uuesti tööle, aga siiski mitte. Homme alustame uuesti pool 9. aga vähemalt on meil nüüd piisavalt brokkoleid ja brokkoliinisid tekkinud, et võib olla, väike lootus on, et varsti lähme vanasse graafikusse tagasi.

Nüüd töölt tagasi tulles, põrutasime rikega linna produktige järele. Nimelt tahtsime teha siis oma kallitele peremehele ja perenaisele mingit kooki, selle-eest et nad meilt üüri ei võtnud. Aga me ei suutnud otsustada mis kooki teha, siis tegime kaks: ühe juustukoogi ja napoleoni tordi. Juustukook on ahjus ja napoleoni tort istub esikus külmas. Ma ei saa aru sellest, miks kõik räägivad et napoleoni torti on raske teha, ainult igavene jamamine on sellega, aga see on ka kõik. Meie ahi on ju ka selline, küpsetab ainult ühest nurgast, ja siis peab seda lehttainast igatepidi keerama, et üks pool ära küpseks ja siis teinepool ka. Gaasiga ahi on, pole mina sellist ennem näinud kus elus tuli sees käib, aga nüüd on see siis nähtud. Kuid siiski Minuarust üks lihtsamaid kooke, närvi ajas ainult tegemise juures see, et no ma olen näinud kuidas seda tehakse ja tean milline see välja peaks tulema. Aga teised kõrval olid, et ei ei see pole õige, ja see pole õige, ja see ei tohiks selline välja näha :D nagu hallllooo, ega ma ei loodagi et see kohe nagu mingi 5 tärni kook välja tuleb, aga mina olen oma koogi üle õnnelik, selline on ta meil kodus olnud ja kui te pole seda ennem ise teinud, siis ärge vinguge. Sest ma tõesti tahtsin seda proovida teha, ja ma ei oleks uskunud et see välja tuleb. Kuigi mõte on minuarust hea, teha neile koogikesed tänutäheks. Homme siis smoko ajal lähme nende ukse taha arvatavasti, ja anname neile siis need koogikesed. Endale võtame ka muidugi :D tegimegi kaks juustukooki ja ühe suuuuuure naopleoni omale. Nii sellega meie päeva seiklused on lõppenud. Peab ainult veel tunnikese ootama, et see juustukook valmis saaks, ja et selle saaks külmkappi panna.

2 comments: