Saturday, March 5, 2011

5.03

Hahaa, mis magamisest siin rääkida saab. Kell 8 olid juba silmaluugid lahti ja lugesin natuke raamatut. Mingi inglisekeelne on, mis ma siit majast leidsin. Igatahes, vahet pole mis kell ma ärkan, peaasi et vaba päev on! Tõusin siis püsti ja tuli meelde et täna saab ju arvuti krediit otsa. Niiet hakkasin aga laule ruttu tõmbama, et vähegi seda raha raisata. Mingi 6 dollarit suutsin ära kulutada saja laulu korral :D ja rohkem häid laule meelde ei tulnud. Sinna paika see jäi. Siis läksime linna, käisime poes ja siin seal. Ostsime õhtuks kraami, sest pidime ju peokese korraldama. Kuigi keegi ei teadnud kes kohale suvatsevad ilmuda. Pidu võib täitsa läbi kukkuda, või võib maja rahvasumma tõttu seinad kaotada. Kaks äärmust.

Asjad ostetud tulime tagasi koju. Siis hakkasin veel krediiti kulutama, helistasin skaibis emmele, panin isegi kaamera tööle, et vähegi rohkem MB läheks. Sain emspiga tund räägitud ja siis said teemad otsa, võtsin käsile peale seda Meeri- panin ka kaamera tööle, ja sama tegi ka teine osapool:D:D aga no palju ma sellega kulutasin, võib olla mingi 2 dollarit kümnest :D

Ühesõnaga siis ütlesin saksa tüdrukule, et tõmba minu kreda eest laule kui tahad, sest mina seda kulutada ei suuda. Ühe päevaga kahjuks mitte. Mõned laulud ta tõmbas aga ikkagi on krediiti järgi. No jääääääääägu!

Nüüd siis on pidu täies hoos, kell on pool 2 ja ma mõtlen oma voodist:D Ei ma ei ole vana, AUSÕNA. Siis ei ole kui ma Hiiumaale jõuan:D! Aga pidu hakkas sellega et tüdrukud panid end valmis, terve maja oli sagimist täis:D kes jooksis dushi alla, kes otsis peeglit jne jne.. täielik tüdrukute maja ikka:D Siis esimesed külalised olid meie kallid eesti poisid. Tervitused teile kui te seda loete! :D JA Jannno me jätame meelde et sa selle peo skippisid! Nii siis tulid siis veel igasugused karvalised ja sulelised. Mina istun diivani peal, gerds räägib taneliga, ja osad iinimesed tantsivad siin . Mihkel Jaakson (michael jackson) on peal ja selline võimlemine käib. Aga ütleme ausalt, see CD mis ma põletasin, on ikka kõige parem:D seda lasti isegi liiga palju kordi, niiet ma juba vihkan suht seda CD-d :D

Nii, aga ma ei teagi mida edasi teha. Varsti vist magama ära. Ilusat laupäeva teile ka!

No comments:

Post a Comment