Wednesday, March 9, 2011

9.03

Ma lõpetan nüüd kõik muud tegemised ja hakkan blogi jälle kirjutama. Üks päev jälle õhtusse saadetud ja märtsikuu esimene nädal ongi kadunud nagu tina tuhka. Sammuke jälle kodule lähemal! :D

tegime täna 7 ja pool tundi tööd kuna asjad said otsa, homme on maasikapakkijatel üldse vaba päev kuna maasikaid nad ei korja nüüd paar päeva. Õnneks meil on tööpäev. Hommik ei olnud enam NII külm kui eile, aga siiiski siiiski. Kõige hullemad on need jääkülmad brokkolid ja brokkoliinid, mis külmaruumist otse tulevad ja mida me peame pakkima. Minu vitsad on nendega nüüd käes, vasaku käe üks näpp on tänaseks rivist väljas. Päeva lõpus brokkoleid pakkides juba oli nii valus, igat liigutust tunned. Selline nagu keegi kirvega raiuks mu näppu. Ma kujutan ette et nagu mõra oleks sees, aga õnneks see ei ole võimalik, kuna me ei ole midagi sellist teinud et mõra sisse tuleks. Ma siiski arvan et see on külmast. Ei taha üldse mõeldagi kuidas ma homme neid pakin, praegu tegin endale teepuuõli kompressi sinna peale aga see tegi asja hullemaks, sest näpp oli koguaeg ühe koha peal ja jäi nagu kangeks ja kui ma seda liigutasin siis oli nii valus. Nüüd ma liigutan teda sellest hoolimata et ta haige on, sest homseks peab ta jälle rivis olema, või kui ei ole, siis tuleb lihtsalt silm kinni pigistada ja ära kannatada see valu. Midagi pole teha. Jube on see, et ta hakkab vaikselt paiste ka minema. Kui keegi teab midagi mis aitaks valu vastu, siis on see teretulnud! Ja ei mingit fastum geeli või lioton 1000 ma ostma ei hakkka :D ennem nutan ka valust. Niiet mina siis ei tea mis sellega nüüd juhtus.

Ma tahan juba päikest näha!!!!!! millal see jube külmus minema läheb?

No comments:

Post a Comment