Monday, March 14, 2011

14.03

Päike paistab ja ilm on soe. Täitsa suve tunne hakkab vaikselt tulema, hommikuti ei lõdise endal hambaid suust välja, vaid päris normaalne on nüüd juba ärgata.

Vihkan esmaspäevasid! Terve nädal on veel ees, aga kui see nüüd läbi on, siis vähemalt on algust tehtud! Tegelikult läks tööpäev päris kiiresti minujaoks jälle. Täna pakkisin isegi brokkoleid, ja näpp ei olnudki nii valus. Natuke tundsin, aga ei seganud pakkimist. Alguses pidime brokkoliinisid pakkima, ja öeldi meile et peame 30 rivi ära pakkima, neljakesi! Täiesti kohutav, ma üldse ei hakanud tempotki tõstma sest ma nägin et see on mõttetu, niigunii me valmis sellega ei saa. Eelmine kord oli meil 2 inimest juures ja siis saime eeli-eeli selleks ajaks 30 rivi tehtud. Ühesõnaga jäigi meil see tegemata, sest see oli võimatu. Ma ei tea, loodan et homme midagi sellest ei ole. Järgmisena läksime siis brokkoleid pakkima. Meie supervisor on nagu täielikult omas mullis, kui meil brokkolid otsas on, siis ta üldse ei too meile uut bin'i, või kui meil enam kaste pole kuhu pakkida, et too ta meile kohe uusi kaste. Ja siis me peame seal passima, ja passida meile tööajal ei meeldi, sest meile ju makstakse töö eest! Ja tema loogika on selline,esmalt toob brokkolid ja siis alles kastid. Aga kuhu me need brokkolid pakime kui meil kaste pole. Niiet siis on meil veel ootamist tavaliselt. Oh jahm, see ajab küll vahest närvi, võiks end natuke rohkem liigutada.

Peale tööd läksin linna, tahtsin siis endale uut SIM kaarti netipulga sisse osta. Läksin postkontorisse, ja ütlesin et mul on sellist asja vaja. Mees sealt tõi mulle ühe SIM kaardi, aga ta ei teadnud kas see sobib. Ja ütles et kui sa selle oled lahti teinud siis sa enam seda tagastada ei saa. Ma siis vaikselt küsisin, et palju see ka maksab?! Õnneks ainult 2 dollarit, niiet pole hullu. Andsin oma krediitkaadi, aga mees vastas et sellega ei saa maksta. No ja mul polnud ju sula ka! Aga mehike ütles et vahet pole, võta see ja mine, ainult 2 dollarit ju?! Ma olin nii üllatunud, küsisin mitu korda et kas tõesti?! Et ma võin kuskilt raha välja võtta, aga mees sundis et võta võta! Nii tore, sain tasuta sim kaardi, aga ma ju ei teadnud kas see töötab. Nii koju tulles avastasin et tööötabki! Jess, aktiveerisin selle mingise tädikesega ära, see võttis jälle tund aega jamamist. Ma ei saa aru miks nad klienditeenindajaks mingise hispaania aksendiga tädikese panevad. Nii raske on aru saada mida ta nüüd küsib. Aga siiski veel mul raha selle peal pole, sest selleks pean jälle linna minema:D õnneks see jama on läbi, ja arvuti ei tulegi eestisse ennem mind, MA LOODAN!

Nüüd käisid eesti poisid meil, rääkisime niisama juttu. Ja kolmapäeval teeme grilliõhtu nende karavanpargis. Vot sellised on praegused uudised...

Homseni! (:

1 comment:

  1. ma hakkan sulle ilmselt varsti närvisele käima oma faktide kontrollimisega, aga ikkagi tahtsin öelda, et meil oli vaja teha 13 rivi mitte 30:D

    ReplyDelete