Monday, March 21, 2011

21.03

Esmaspäev, mmm kui hea ikka . Mu lemmik, nädala parim osa. Alati on nii kahju kui esmaspäevad läbi on, sest terve nädal pole enam siis ees ju! Haha, jahm, tegelt see oli muidugi väga mage nali, aga ma vihkan esmaspäevasid. Täna venisid ka esimesed 3 tundi, lõpp õnneks hakkas juba minema. Tegime ainult mingi tund brokkoliinisid ja siis läksime brokkoleid edasi pakkima. Meil oli 29 bini vaja teha brokkoleid, vist võibolla siiski rohkem, arvatavasti oligi rohkem. Aga me saime need tehtud! Niiet brokkolid on nüüd sistaks tehtud, ja halb asi on see, et homme me alustame 2 tundi hiljem :D sest pole enam midagi pakkida, niiet meie õnn oli üürike. Kuigi, mulle sobib, väga hea saabki kaua magada.

Töölt ära tulles läksin magama. Ja ülesse ärgates olid köögis tüdrukutekari ja may tegi sushit! Me kõik proovisime ka siis rullida ja sushit teha- lõhega, krevettidega, ja tuunikalaga. Nii hea! Panime taldrikud põrandale hakkasime sööma! Siis tulid siia rike 2 sõpra ka ja nad nüüd mängivad UNOT. Mina kirjutan blogi ja vaatan telkut :D no tegelt ma oleks ka kampa löönud aga, ma rääkisin perekond Paatidega skaibis. Kõik neljakesi, hanna oli londonis, tal oli hommik, emme oli kärdlas, no teil on päev, issi kodus- tal ka päev ja mina siis aussis ja minul on õhtu.

Mida ma veel tahtsin rääkida, midagi oli, aga no meelde ei tule juu........ (13 min hiljem)- aaa, mei l on ju külkapis eesti produkt! Ma ei tea kes selle ostis küll, aga see eesti tehtud Rollmopsid (heeringarullid) on meil külmkapis. Niiet keegi toetab meil eesti kaubandust :D

jaa seda ka veel, sain teada et teil hakkas Kevad! No linnud laulavad juba, rääästas tilgub ja sinililled juba paistavad?! Loodan et mitte, teil võiks ikka rets talv olla, ja siis mul oleks hea mõelda, et oh millest ma ilma jäin! :D

No comments:

Post a Comment