Monday, March 7, 2011

7.03

PALJU ÕNNE TRIINU-LIIIIIIIIIIS! (L)

Ma pidin täna hommikul lihtsalt ära külmuma. Ärgates toppisin kõik vähegi soojemad riided mis mul kaasas on, selga, aga ma ikka värisesin. Täitsa kohutav kui külm, meil pole talvel kodus ka nii külm kui siin oli. Ma juba hirmuga mõtlen homsele hommikule, tõotab tulla külm. Sest juba praegu me väriseme teleka ees.

Ärgata oli ka nii raske, aga mida siin ikka ohkida. Võõras mure, niiet ajasime kargud alla ja värisedes hakkasime tööle sättima.

Tegime 8 tundi tööd, aga täna tegime vähe brokkoliinisid, mis mulle meeldivad rohkem kui brokkolite pakkimine. Brokkoleid pakkisime mingi 5 tundi. Ja siis oli täna meil brokkolite peal üks ämblik! Päris jube, ajasime teda brokkolite ja papi tükkidega eemale. Ei tea kas ta oli mürgine ka, aga paistis küll nagu mingi tarantel :D

nii siis tuli kodu ära, ja hakkasime „leiba“ tegema. Tegelikult on see täisteraleib, no sai rohkem küll aga siiski midagi leiva sarnast. Panime ilusti kerkima ja nüüd võtsime ahjust välja. Nii hea värske leiva lõhn! Ma sõin maksapasteeti leivaga .. nii eestilik ikka. Leidsin poest ju maksapasteeti, polnud eriti kallis ka ja maitseb nagu päris. Gerdat ajab see öökima, sest maks pole tema teema :D

nüüd me kõik istusime netis ja vaatasime interneti poodi, kus on mega palju ilusaid asju ja nii odavad. Aga see nett siin majas ei kõlba ju kuskile niiet homme me teeme vist õues sellise shopingu päeva, et kõik istuvad arvuti ümber ja shoppame internetis :D

Hm ja teate minu läpakas et võta enam digika mälukaarti sisse, eile ma olin nii närvis. Tassid seda kasti niisama nagu kaasas, midagi tarvilikku teha ei saa. Isegi pilte enam ei saa ülesse panna. Nüüd pean vist nii tegema, mis võtab terve igaviku, et kõigepealt laen gerda arvuti, siis sealt mälupulgale ja siis laen alles enda arvuti! No tõesti, minu arvuti ütleb varsti vist ülesse. Mis järgmiseks?!

ma tõsiselt mõtlen osta endale talvekasuka, aga ma veel ei tea kust. Siis on lihtalt niiiiii külm...

No comments:

Post a Comment