Sunday, March 27, 2011

27.03

Uhuhuhuhuuuuu! Vaatasime just õudukat, tuled panime kustu. No päris mitu korda pidin püksid täis tegema, õnneks käisin ennem juba vetsus ära, sest praegu küll ei julgeks maja teise otsa minna :D ja magama ka eriti ei tahaks sinna pimedasse tuppa minna, hea on et gerdaga samas toas oleme, muidu vist jääks tänane öö vahele mul :D aga kõige parem osa oli see, et vaatasime kõik silmad punnis õudukat. Selline normaalne koht oli ka just ja äkki ma silmanurgast näen, et mindagi liigub gerda diivani alla. Hakkasin siis karjuma, gerda ei saanud midagi aru, et mis asja ma näitan. Aga siis karjusin, et hiiiiiiir jooksis just su diivani alla. Ühesõnaga kõik olid kohe püsti, panime filmi pausi peale, tuled põlema, ja julia hakkas hiirt taga ajama. Lõpuks saime ta teleka taha, no päris hull, sest närvid olid niigi püsti ja siis mingi elukas jookseb mööda tuba ringi :D poole filmi pealt, jooksis meie nunnu hiir kööki, ja sinna ta siis praegu jäigi. Õnnelik eluke tal peaks mainima, keegi ei viitsi midagi teha, et see olevus meie majast kaoks ka :D

ja hea uudis on see, et peremees ei võtnud meie käest see nädal rentigi. :D ma ei tea miks, või tegelt tean küll, sest ta ei ole kindel et seegi nädal meil head töötunnid tulevad. Aga samas, mis sest, renti võiks ta ikkagi võtta ju. Hea meile!

Hommikul ärkasime, siis oli põhimõtteliselt kõik pidulised koju läinud. Eestlased läksid öösel, siis ühed prantslased hommikul vara ja austraallased läksid hommikul hiljem. Aga pidu iseenesest oli nagu ikka, selline harju keskmine. Ja hea on see, et eestis kui teeks maja peo, siis oleks vist terve maja pahupidi pööratud, siin aga pese ainult nõud ära ja korras maja ongi. Kui lihtne!

Okei ma siis nüüd proovin magama jääda, gerda juba siin pablab, et kuiii hirmus! On küll, peab tõdema:D nüüd sooviksin et ma seda õudukat poleks vaadanud, aga no mis teha. Hea ööööd!

4 comments:

  1. liisu ütles, et vaadake "conneticutis kummitab" , hellu ei julgend treileritki lõpuni vaadata. :D

    ReplyDelete
  2. :D mina enam ka ei vaata ühtegi õudukat, lubasin endale mitte enam oma närve rikkuda :D

    ReplyDelete