Tuesday, March 15, 2011

16.03

Täna ongi siis see tähtis päev käes! Pool aastat on täis reisimisest. Pool aastat pole näinud oma koduseid sõpru, peret, voodit, dingot, riideid ja tegelikult pole üldse hullu :D ma ei tea kas teil on ka see aeg nii kiiresti läinud kui mul, aga kooli ajal aeg küll venis rohkem. Siin see samune lausa lendab ja 2 kuud veel ning siis tulemegi juba koju. See tundub siiani veel väga hea , ooootan!

Kuid täna, juba kolmapäev! Õnneks on tänane tööpäev selleks korraks otsakorral ja me oleme õnnelikult toas ja vaatame telkut. Töö oli nagu ikka pakkisime oma brokkoliinisid ja brokkoleid ning ootasime et see tööpäev ükskord juba läbi oleks. Eile tulid meile kaks uut tüdrukut ka, austraallased vist. Päris naljakas oli vaadata kuidas alguses nagu üldse ei oska pakkida. No ma ise olin kindlasti samasugune, aga ma arvan et tsipake kiirem siiski. Näiteks tüdruk mu kõrval pakkis kaks kasti samal ajal kui mina pakkisin 14. aga eks me kõik areneme iga päevaga :D

nüüd lähme siis bbq õhtule karavanparki, grillima siis. Võtsime oma farmist terve ämbri maasikaid, neid poolpiduseid mida muidu lehmadele ette söödetakse. Me aga käristasime terve selle ühe ämbri koju ja viime nüüd selle siis karavanparki. Muidugi peaks veel mingeid vorstikesi ja värke ostma, niiet ennem käime poes. Mmm saame süüüüüüa! :D

tõehetk saabub kohe kui ma proovin raha oma netipulgale nüüd laadida, kui saab siis on ilmselgelt mu netipulk korras! Fingers crossed!

Ja töötabki!

No comments:

Post a Comment