Sunday, March 6, 2011

6.03

Niii, kirjutan siis kõigepealt täna blogi ära.

Eile läksime kuskil 2st oma vooditesse ära gerdaga, sest mul viskas näiteks kopa ette see, et nad lasid sada korda ühte ja sama laulu. Laul sai otsa, ootasid juba järgmist, aga EI, kus sa sellega. Oli vaja uuesti ju seda sama laulu mängida. 6 tundi võid ju seda kannatada, aga see oli ka piir :D niiet läksime oma tuppa, võtsime aga läpparid lahti ja olime veel 2 tundi läpakates. Ja siis ilusti magama!

Ärkasin jälle selle sama laulu peale täna hommikul ülesse :D vaatasin kella, KAHEKSA, mul jäi karp lahti. Niiii vara ja juba inimesed üleval. No ega mul peale seda erilist unetuuri enam ei tulnud ja kobisin ka ülesse. Rike hakkas rahvale munapudru valmistama, sest paljud jäid ju ööseks siia. Ja siis koristasime maja ära. Kell oli nii vähe, ja meil oli juba kõik valmis, ja tahtsime midagi nagu veel pühapäeval korda saata. Niiisiis mõtlesime et lähme sinna rahvusparki millest kõik räägivad, et pidi ilus olema. Ajasime kaks autot pöördesse, Fordid, ja hakkasime minema. Gerda, Rike, May, Tanel, Jaanus ja mina. Linnast ostsime vorsti ja värki ka kaasa, et seal on siiis hea grillida ja lõunat süüa. Kuskil tund aega sõitsime vist sinna. Ja me ületasime osariigi piiri! Ei olnud enam Queenslandis vaid käisime ära ka New South Walesis, niiet kell läks kohe naksti tund aega edasi. Oh ma juba tundsin seda kondivalu, mis oli vanadusest tingitud, et ma jäin tund aega vanemaks. Kohale jõudsime, siis vaade oli ikka väga ilus, kosk ja mäed ja udu! Ning seal oli ka selline koht kus saab ujumas käia, pidime üle kivide sealt ronima, et ilusamasse kohta jõuda kus ujuda. See oli ka omaette seiklus. Ses vihma ju sadas ja kivid olid libedad ning teksadega on turnida veel omaette ooper. Rike ja Jaanus käisid ujumas, aga teised lihtsalt vaatasid. Nii siis tegime väikse lõunapausikese ja hakkasimegi tagasi sõitma. Kõik olid eilsest päris väsinud , aga tore oli et käisime. Tagasitulles olime meie korea tüdrukuga ühes autos, ja äkki hakkas õli punane tuli põlema. Ma olin et, OKOU, nüüd peab küll fordiränga seisma jätma, et õli tuli küll põleda ei tohiks. Jätsime seisma ja ma vaatsin kuhu see korea tüdruk läheb, ta läks bensupaaki kontrollima :D ma olin et, eii May, asi on õlis, tee kapott lahti. Võtsin siis õlivarda pihku ja vaatasin, no ma ei teagi kui miinimumi peal see siis oli, aga päris vähe seda värki seal igatahes oli. Aga samas täitsa nullis ka polnud, niiet mõtlesime, et peaksime linna küll välja jõudma. Teel linna küsis May, kuidas sa nendest autodest nii palju jagad?!:D Ma olen et, Hm,, õlivarrast vaadata, no ma ei tea , ei nimetaks seda eriti selleks et ma autosid jagan. Eks mul ole selleks issi olemas. :) läksime siis bensukasse et õli osta, may küsis et kas sa õli oskad sisse panna?! No MUIDUGI ::D:D kallasin aga selle liitrise õli sinna paaki ja hakkasime kodu poole minema, aga võta näpust, õli tuli hakkas uuesti poole kodu pealt põlema. Ei tea mina siis mis sellel parsal viga on, ütlesin et vaadaku keegi targem seda masinat :D:D liitrist tegelt peaks küll nüüd piisama..

Aga õnneks jõudsime ilusti kenasti koju tagasi, hüppasime juba batuudi peal ka ära, sain skaibitud ka. Nüüd on jäänud veel pesemine, riietevahetus, piltide laadimine ja netipoes surfamine! Ja siis hakkab homme jälle see töönädal pihta. Aga meil on olnud väga tore nädalavahetus selle eest, niiet ei saa nuriseda! Teeme nüüd natuke tööd ka jälle.

No comments:

Post a Comment