Saturday, March 19, 2011

19.03

PALJU ÕNNE KALLLLLIIISMUSIRULLLLLL KAISA!


Selle nädala ainuke vaba päev hakkabki siis seekord juba otsi kokku tõmbama. Kui kahjuu! Ja homme tuleb jälle tööle minna ning hakkab see töönädal jälle pihta. Ma tõesti ei kujuta ette end, peale ülikooli kui tuleb tõsiselt tööl hakata käima :D terve elu ma küll sellist rutiini ei taha, sest tööl käies ega midagi muud sa teha ei jõua.

Mis me siis täna teinud oleme. Võin öelda et mitte midagi tarka :D täiesti laisklemise päev. Ärkasin ülesse , rääkisin hannaga mingi 2 tundi , peale seda sai pesu pestud ja tüdrukud tõid meeleheitel koduperenaiste DVD, siis sai seda ka paar tundi vaadatud ning siis uuesti magama :D nüüd alles ärkasin , tegin homseks lunchboxi valmis, seekord seenekaste tomatiga + kartul , eksole, ja nüüdseks olen tagasi tekialla tulnud. Kahju on sellest et oleks võinud ka linnas käia, endale juuksevärvi osta, aga me magasime selle aja maha, kui Julia linna läks. Niiet jääb seekord ära. Ning meie piduline, Rike ,magab samuti, aga üldse ei imesta, sest viimastel päevadel on tal seda uneaega tõsiselt tsipake nadilt olnud. Samas, pole meie süü :D

kuulge mina ei tea rohkem ma ei oska siia midagi järjekordselt kirjutada. Aa, mu maitsemeel on natuke tagasi tulnud. Kuigi te vist ei teagi et see mul ära oli :D eile igatahes oleks võinud kasvõi silmad kinni mäda pelmeeni endale suhu panna, ja keegi oleks öelnud et see on maasikas, no ma oleks alla neelanud küll. Aga mu nohu pärast siis, nagu alati ei tunne ma maitset kui mul räme nohu tekib. Eile tegin endale siis kohe, eksperimenteerisin ütleme nii, panin teepuuõli tilgakese kuuma vee sisse, ja tegin endale aurusauna lina all :D võib olla see tegigi tänaseks paremaks, mine tea. Aga õnneks nüüd ma ikka soolal ja suhkrul teen vahet. Aga vetsupaberirull seisab uhkelt minu voodi kõrval, igaks elujuhtumiks. Sest ega nohu ei hüüa tulles.

Ja ilusat nädalavahetust siis teile, sest meil on see sellekskorraks läbi.

No comments:

Post a Comment