Friday, April 1, 2011

1.04 eelmine oli aprillinali tobukesed! :D

Vaadake- SIGA LENDAB! :D no jäite seda ka uskuma ? Oh teid kergeusklikuid.... Igatahes Hallllooo, need kes seda eelmist blogi siis uskuma jäid, võtke teatavaks et see oli sulaselge TÜNG! :D Aprillinali tegelikult, viimane inimene- KAISA kommenteeris blogi ära, nüüd võib siis õige blogi ülesse panna :D ei istu me kuskil bussijaamas, nalja teete või?! :D ja häälega siit linna minna, no meie jalad küll nii tugevad vist poleks :D ja üleüldse, kui keegi meid sõimama kukuks, siis arvatavasti me laseks pead norgu ja läheks vaikselt oma tuppa ära, et enam mitte tüli tekitada, sest no veel me siit küll ära ei lähe. Kui on öeldud endale, et 15 pakime asjad, siis seda me ka teeme! :D niiet aprill-aprill-aprill! :D:D teate kuidas me siin gerdaga mööda maja ringi kilkame, sest nii head aprilli pole me veel ennem teinud :D nii naljakas, ma arvasin et keegi ei jää uskuma, kui siis ainult kaisa :D aga võta näpust, ainuke kes natuke ära tabas oligi meie armas kaisa ! Huh tegite me õhtu just ilusaks.

aga te pole ainukesed kellele ma aprilli tegin, hommikul ärkasime ülesse, ja siis polnud ju üldse meeles, et täna on tünga päev. Aga panin riided selga, ja siis turgatas pähe. Küsisin kohe gerda käest, et mis punane laik sul põse peal on. Ja õnneks ta jäi uskuma:D nii hea, sest kodus olen mina alati see kes saab tüngasid teistelt ja minu nalju ei jää keegi uskuma. Aga gerda ütles, et eks ta ole kerge saak ka, tema jääb alati uskuma. :D Õnneks algas päev naljakalt. Ja kusjuures 1 aprill on vist ülemaailmne, sest koreas tähistatakse seda, ja nagu ma aru saan siis siin ka. Aga no tööjuures keegi nalja ei teinud. Kõik olid oma pakkimises nii kinni :D Kuid ma ei hakka siia midagi uuesti päevast kirjutama, sest kõik see töö jutt eelmises blogis oli tõsi, ainult mingit vaidlust ei tekkinud :D nõud las ilusti seisavad köögis, need ei jää kellelegi ette, ainult vastik on vaadata. Ja suitsuhais mind niipalju ei häirigi, kuid gerdal vist on sellest rohkem kopp ees. Kui see selleks, oleme me ikka oma kallis kodukeses ja naudime reedet! Terve nädalavahetus on veel ees ja homme me lähme gerda sugulastega kuskile matkama. Teeme kaasa kaeraküpsiseid, see nagu eestipärane värk ja arvan et tuleb lahe päev :) okei, tüngameister Maria nüüd lõpetab.

6 comments:

  1. vähemalt tuli kaks blogi ühe päeva jooksul! :D:D

    ReplyDelete
  2. Oh ma sain kohe aru et tünx :D (H)
    tünximeister mariiiia :)

    ReplyDelete
  3. andke andeks, aga see oli lihtsalt nii hea tüng :D:D:D

    ReplyDelete
  4. Ma ilmselgelt jäin ka uskuma!! :D

    ReplyDelete
  5. noo poh Brissi oleksite ikka võind tulla :D:D

    ReplyDelete