Monday, April 11, 2011

11.04

PALJU PALJU ÕNNE MEIE SAATUSEKAASLANE GERMJUUUNUŠKA! LOODAN ET SUL OLI SOOJEM PÄEV KUI MEIL :D

No mina olen täna küll nii läbi külmunud, et ma ei julge magamagi enam minna, sest hommikuti on asi ju 100 korda hullem . Ning kui mul juba praegu on viimased vahel, mida ma siis hommikul teen. Ärkan vist juuksed härmas.

Päris raske oli täna ärgata, sest eile olime ju nii väsinud. Aga saime hakkama ja läksime lupsti tööle. Täna oli ilm täiesti totaalselt teine kui eile ja üleeile- pilves ja vihma ähvardas iga kell sadama hakata ning külm. Meil ikka täiega vedas selle ilmaga nädalavahetusel, sest kui oleks samasugune ilm eile olnud kui täna, oleks meil see reis rahvusparki ära jäänud. Niiet tore!

Õnneks palju brokkoleid pakkida ei olnud, niiet pakkisime täna rohkem brokkoliinisid kui brokkoleid. Saime oma 8 tundi jälle kirja ja isegi päris kiiresti läks tänane päev. Olin suht terve aeg omas mullis ja mõtlesin, aga ei mäleta millele. Kella vaatasin esimese smokoni ainult 2 korda, sest mul ei tulnud pähe seda vaadata, tavaliselt ikka tsekkan seda iga 10 min järgi. Ja kui töö läbi sai, siis tulime tuppa ja läksime magama. Hea oli magada, aga halb oli ärgata, sest lihtsalt nii külm oli toas. Me gerdaga värsisesime siin pool tundi vist, gerda leidisn kapist mingise vana punase talvejope ja mütsi ajas need endale ümber, mina toppisin kellegi magamiskotte endale ümber. Aga ikkagi, soojaks ei lähe ja mõte sellest et peab veel dushialla minema , no eriti hea ei olnud. Umbes sama hea kui lumehanges end pesema hakata. Aga vähemalt peale seda kuuma dushi võtmist on juba täitsa normaalne olla, aga kui ka poleks siis ma ei tea mida ma tegema peaks, sest kõige paksemad riided mis mul kaasas on, on mul seljas juba.enam ei annaks midagi teha. Ja siis mul tuleb vist köha, see on täielikult tänasest, tööjuures oli ka nii külm, tuul koguaeg puhus läbi. Nina joooksis, ja kurk läks haigemaks iga tunniga :D no täielik talv! Aga eks me selle 4 päeva elame üle. Oh mõelge ainult 3 tööpäeva veel! Varsti hakkame pakkima ja varsti näeme, sest ainult kuu aega ongi meil jäänud asutraalias olla!

1 comment:

  1. niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii toreeee, ma juba ooootan teid niii vägaaaa! :) jeeee.

    ReplyDelete