Saturday, April 2, 2011

2.04

Ausõna see blogi on tõsi, ausõna :D enam ma teile ei valeta, aga hea tünga saite küll ju, peate tõdema ...

täna oli siis plaan järgmine, et ärkame ülesse, ja mingi 10 või 11 paiku tulevad gerda sugulased siia, võtavad meid peale ja me lähme matkama. Ja nii oligi, kõige parem oli aga see, et ega mul ju mingeid matkariideid ei ole. Aga no retuusid ja pluus peale ning läheb! Ilmaga meil ka vedas, päike siras ja nii soe oli. Oleks täna vihmane ilm olnud, ma ei tea mis siis oleks saanud. No kuskl 11 paiku olid nad siis siin, võtsid meid peale ja sõitsime sinna kämpingukohta, kus ka see matkarada oli. Enne matka pistsime veel shokolaadi kooki näost sisse, et ikka energiat oleks :D ei tegelt, kirstyn oli küpsetanud mingi imehea koogi. Ja algas siis matkamine pihta. No ütleks nii , et mõned kohad olid sellised, et võttis kopsu nii kokku, et pidi tempot ikka aeglasemaks võtma. Sest üles mäkke oli koguaeg minek. Aga see andis energiat, et kui nende ema saab sellega hakkama, no mida siis mina veel siin ähin :D ja kui me tippu jõudsime, siis see asi oli seda väärt! Kindlasti kohe. Vaade oli supppper! Tagasi minek oli kohe kindlasti lihtsam, ainuke mure oli selles, et ainult ei kukuks nende libedate kivide peal. Kui me all tagasi olime, siis tegime väikse lõuna. Kanafilee burgerid :D tegelt mõnud matkasöök. Ja kuna kell oli juba selleksajaks 3 saanud, pakkisime asjad kähku kokku ja läksime edasi. Sest me tahtsime ju veel Winery'eid (eestikeeles ma ei teagi kuidas see kõlaks, veiniistandused?! Ei siiski mitte, igatahes need pisikesed majakesed kus sa saad veini proovida ja osta) külastada. Ise elame stanthorpes, veiniistandused igalpool, ja Winery'tes pole käinud. Nii mul oli muidugi veini suhtes väike eelarvamus, kuid ma üllatusin väga positiivselt. Esimene oli selline pisem . Anti meile kohe veine seal maitsta. Alustasime valgete veinidega, ja siis punased ja kõigelõpuks maitsesime seda väga magusat dessert veini. Teate, ma isegi suutsin veinidel vahet teha! :D ei ole nii, et kõik punased veinid on ühe maitsega ja valged teisega. Täiesti sulaselge vahe on neil sees, ja isegi nii lahe oli neid maitsta. Huvitav elamus, eriti see viimane magus vein, sellist ma pole veel kunagi proovinud! Siis tahtsime ühte veel jõuda, aga kell oli juba nii palju saanud, et paljud winery'id olid kinni juba. Lõpuks leidsime ühe veel, astusime sisse, see olu juba suurem. Ja sealt ma leidsin oma lemmikute lemmiku veini. Ma ei teadnudki, et mulle üks vein meeldima võib hakata, aga see! Ma oleks selle eestisse ka ostnud kaasa, aga mõtlesin, et päris mõttetu on tassida. Igatahes ostsime selle veini endale siia koju, polnud väga kallis ka, aga selle- eest nii hea! Ja mul on hea meel, sest nii toreda veinielamuse ma sain. Üldse oli väga hea päev, midagi teistsugust laupäevadele! Oh tunnen end kohe haritumalt :D nüüd ei teagi kas lähme pubisse või mitte, arvatavasti mitte, sest me ei saa kuidagi sinna. Kui tahaksime minna, siis peaksime arvatavasti praegu kohe teiste kaasas bowlingut mängima minema, aga vist ei lähe nagu ma aru saan. Niiet eks see õhtu jooksul paistab mis saab.

No comments:

Post a Comment