Tuesday, April 5, 2011

5.04

KAISA, KIRJUTA ISE IGA PÄEV KIRJANDIT! :D HEA ET MA ÜLDSE VIITSIN MÕTTETUID PÄEVI KIRJUTADA ÜLESSE JA ISEGI IME ET NII PIKAD JUTUD TULEVAD :D:D:D (tegelt ma võiksin tänase päeva ühe lausega kokku võtta: täna ei teinud suurt midagi, vaatasime filmi ja tegime 7,5 tundi tööd- kuid vaadake kui pikalt mina suudan selle ülesse kirjutada, no siin on tegemist juba andega! :D )

Seitse ja pool tundi jälle kirjas! See nädal läheb juba palju paremini, vaatab mis homme saab, kuid vähem tunde ei tohiks küll olla, sest meil on nii palju brokkoleid, et lihtsalt hull. Uusi ei mahugi külmaruumi, aga no see on ainult hea. 10 viimast päeva veel..

kuna telekast ei tule mitte midagi enne kella 7t, siis käisime linnas ja laenustasime paar filmi. Üks ei tööta, võtab kinni, nagu meie digi TV kunagi tegi, niiet selle saab homme tagasi viia laenutusse ja välja vahetada. Nüüd on mingi märul peal, tüdrukud vaatavad sellist actionit :D no sest meie tüdrukutefilm ju ei tööta, aga see on ka päris hea. Parem ikka kui lakke sülitada.

Hommikul oli lihtsalt nii külm, hea et mu jalad ja käed üldse töötasid ja polnud külmast kangeks jäänud. Kõik me jooksime siin hommikul ringi, et saaks vähegi sooja. Ja tööjuures ka, need brokkoliinid on ju otse külmaruumist, ja kui neid pakkima peab siis on tõsiselt raske oma näppe liigutada, sest no külm on oma töö teinud. Esimese smoko ajal siis leotan oma käsi soojavee all, et need vähegi üles sulaks. Ja kõige närvi ajab see, et nüüd kaks korda on mul nii olnud, no näpud on külmast kanged ja siis kui pead seda kummipaela nende ümber panema, lasen ma kogemata selle paela enda pöidla pihta. Ma pidin seal nutma hakkama! :D nii valus ei anna olla, külma näpu pihta täie laksuga saada kummipaelaga. Tehke proovi, aga ei soovita. Samas ega sa ei saa seal karjuda ka, pigistad silma kinni ja hambad ristis pakid edasi, valu läheb varsti üle. Lootuses et enam ei lase enda näppude pihta.

Issand kui tore film, pätid röövisid suure hunniku raha, ja lõpuks said põhimõtteliselt kõik surma. No oli mõtet siis?! :D

2 comments:

  1. päris hea kuule, teen mina maiu blogi lahti ja esimene asi mis vastu vahib on minu ilus nimi, niiiii tore, tegi mu päeva kohe ilusaks. :D sa oled väga tubli! ;)

    ReplyDelete
  2. on jahm sinu nimi esimesel kohal :D oleks pidanud midagi sinu nime ette kirjutama vist :D

    ReplyDelete