Tuesday, April 26, 2011

26.04

PALJU PALJU ÕNNE MU KULLAKALLLIS VANAEMAKESEKENE!

Istume rõdul ja mängime UNOT! Ja ma olin niiiii lähedal ei võita teine mäng, aga pekki, siiski jäin teiseks. Aga no ma olen arenenud, olen uhke enda üle :D:D

täna siis ärkasime ülesse, ja voilaaaaa! Jalad olid nii kanged, et gerda ütles kohe et tema täna voodist ei liigu. Ta jalad olid nii haiged. Mina siis venitasin tsipake oma jalasääri ja olin valmis liikuma. Helistasin siis germpsile teise tuppa, et davai, pangu end valmis ja me lähme nüüd hommisööki endale hankima horre juurest (seda napoleni kooki), et gerda jääb voodisse ja meie toome söögi hosteli.

Hakkasime siis meie minema, mõlemad ka tegelt suht lombakad, aga siiski sai vaikselt kõnnitud. Ütlesin germpsile kohe täna, et VÕIMALIKULT VÄHE KÕNNIME TÄNA! Jaaaa, sellega olime mõlemad nõus. :D nii hakkasime siis sinna horre hosteli poole liikuma, ja kui hosteli jõudsime, siis muidugi horre ei võtnud telefoni vastu. No mida siis teha, kõht on ka nagu tühi, niiet läksime siis edasi tänavale süüa otsima. Ütleme nii, et mingi tund aega käisime niisama JÄLLE linnapeal ja otsisime mingit odavat kohta kust saaks süüa. Ja mitte muffigi! Lõpuks me olime juba poolteist tundi jälle hommikul kõndinud ja tulime tagasi oma hosteli tühjade kätega. Kuid siiski, tahtsime ju süüüüa! Siis tuli mõte, et jalutaks tagasi sinna horre hosteli ja prooviks veel uksepeal lõmmuda, et äkki ta siiski on seal toas. Niiet tagasi oma kangete jalgadega pidime minema mööda tänavat. Kell oli juba vaikselt pool 12 saanud, ja me ikka otsisime hommikusööki. :D lõpuks saime siis horre kätte, ta magas voodis . sõime oma kõhud täis ja võtsime gerdjuunushkale ka tükikese kaasa. Õnnelikena tulime siis tagasi oma hosteli jälle :D selline traavimine käis jälle mööda tänavaid.

Aga samas, niisama seal hostelis ka ei tahtnud passida, niiet mõtlesime et läheksime poodi. See oli jälle päris palju maad jalutamist meie hostelist, kuid siiski me võtsime selle retke ette. Isegi gerda ajas oma kargud alla ja läksime kõik koos poodi . Suur kaubanduskeskus oli, mina midagi ei ostnud, gerda sai seal värki ja germps sai endale uued „suusad“ . Ja märkamatult oligi kell jälle mingi pool 5 saanud ja päev hakkaski läbi saama. Läksime uuesti horre hosteli sööma :D ma ei tea, me oleme seal vist populaarsemad külalised kui mõni kes eal ööbib. Koguaeg seal köögis sööme :D nii kõhud täis, siis hakkasime jälle oma hosteli poole jalutama.

Meie hosteli tulid siis horre ja allister ka (kes töötas germoga samas kohas, ja tuli ka sydneysse) ning me hakkasime kõik UNOT mängima. Varsti kohe lisandus meiega ka kuues mängija Mario, nalja sai palju ja mäng lõppes kell 11 õhtul :D ütleme nii, et nüüd viimase mängu ma võitsin! Ma ikka arenen.

Ning homme on plaan minna siis Blue Mountinisse, loodame ainult et ilm on hea, sest vihmase ilmaga vist eriti midagi ei näe seal. Aga nagu meil selle ilmaga kord kombeks juba on, siis arvatavasti vihma sajab ladinal, nagu tänagi :D

1 comment: