Friday, April 15, 2011

15.04

Kott koos ja minek! No peaaegu :D osad asjad vedelevad veel siin-seal, aga no eks ma jõuan. Ei viitsi kõike kohe kotti ka toppida, järsku veel vajan midagi siis hakka jälle kotti lahti võtma. Ütleks nii, et osad asjad on ära visatud, osad asjad on sellises hunnikus et äkki tüdrukud tahavad midagi, ja oma madratsi andsin eesti poistele. Olgu neil tore aeg sellega, sest mina ei jaksa seda tarida. Pealegi siia tulles vajasin ma seda vaid ühe korra. Ei tasu see vaeva ära, niiet kinkisin selle ära. Siis crocsid pärib endale rike :D las kooserdab nendega, nemad on mul hästi teeninud, kõik põllad on nendega läbi müttatud, küll pasa sees lobistatud ja tulises mullas paterdatud. Ning näevad ikka välja nagu uued. Ma paneks need endale tuppa seina peale, raami sisse :D niiii palju mälestusi! :D:D siis need tennised, mis olid vahepeal teibiga kinni tõmmatud, no need lähevad otsemat teed prügikasti. Ning mis siis veel, kott on ikka täis, no mitte nii täis kui ma siia tulin, aga siiski, ega mingi palmipuu kotti ei mahu ja raske on ikka, samas ma ei saa öelda et väga raske. Siia tulles kandsin nagu kivi kaasas, nüüd ka natuke lahjem kivi :D aga ei, rohkem ma midagi siia ei jäta, niigi oli kahju oma auklikest pluusidest lahti öelda :D eks neid asju saab veel igasse hosteli prügikasti toppida, kui närvidele hakkavad käima.

Oh mõelda vaid, suur seiklus on nüüd läbi ja suur seiklus on nüüd ees! Viimase palgalehe saime ka kätte ja nüüd on kõik sendid rahakotis ja võime hakata kulutama! Lagi on saavutatud , nüüd hakkab vaid seda nutsu vähemaks jääma :D aga oi, me oleme selle nii ära teeninud! Kuus kuud , isegi rohkem kuskil tööd rüganud ja midagi pole eriti näinud. Nüüd on meie kord!

Hommikul ärkasin 9 paiku, ja hakkasin siis tuuseldama oma kappi tühjaks, lihtsalt niipalju nodi on tekkinud selle ajaga, sorteerid ikka mitu tundi ja lõpuks saad siis asju hakata kotti toppima. Teate, isegi päris hea tunne on! Eesti Muusika panime mängima majas, teised olid tööl ju :D pakkisime ja niisama tuuseldasime siin maja peal. Õhtul siis kui rike pokkerilt ära tuleb hakkame sõitma surfers paradise poole, nüüd saime öömaja ka, rike sõbranna (kes on nüüd meie oma ka :D ) sugulase juurde lähme. Saame seal 2 ööd tasuta olla siis. Ja siis edasi aina allapoole mööda austraalia idakallas, kuni jõuame melbourni ! :):):):)

sauki pauki, ma ei tea kuidas ma nüüdsest neid blogisid kirjutama hakkan, oleneb kuidas netti saab ja oleneb kuidas aega on . Aga no proovin oma parimat, sest eks te tahate ka teada mida me siis korda saadame .

1 comment:

  1. Mul on niiiii hea meel teie pärast =D ...ootan huviga teie blogisid seiklustest ja varsti näeme ;)

    ReplyDelete